جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:محصول سیاست های استکبار رژیم صهیونیستی است که جدا سازی دنیای اسلام از یکدیگر، عکس توصیه قرآن و تاکیدات ائمه و پیامبر جزء سیاست های آنها است
کد خبر: ۸۸۳۸۴۵۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳


 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربیست و چهارمین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشوربا بیان اینکه رهبر انقلاب در اوج تحریم کشور را به قله های پیشرفت هدایت کرده است، افزود: سیستان و بلوچستان سرزمین آفتاب تابان، مهربانی ها، سرزمین مردان غیرتمند و فداکاری، نجابت ، اخلاق و پاکی است که جز بارز مشخصات مردان و زنان آن است.
وی ادامه داد: برای من افتخار است که در این خطه از کشور حضور پیدا کرده ام.
وی با بیان اینکه علما ابلاغ رسالت و ترویج دین می کنند و جامعه را به پاکی و طهارت اخلاقی و اقامه نماز دعوت می کنند، اظهار داشت: نقشه جامع غرب، آمریکا، اسرائیل و برخی از سرسپردگان آنها بسیار خطرناک است و دقیقا ۱۰۰سال است که جهان اسلام را به آتش کشیده اند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: محصول سیاست های استکبار رژیم صهیونیستی است که جدا سازی دنیای اسلام از یکدیگر، عکس توصیه قرآن و تاکیدات ائمه و پیامبر جزء سیاست های آنها است.
سردار سلامی بابیان اینکه دشمنان اسلام 100 سال است که هویت فرهنگی، نفت و اعتقاد مسلمانان را هدف قرار داده اند تا خود به پیشرفت برسند، ادامه داد: هدف آن ها عقب نگه داشتن جهان اسلام ، ترویج فساد و عقب ماندگی مسلمانان است.
وی اظهار داشت: 40 سال است که ۱۲ جنگ را در کشورهای اسلامی راه انداخته و ‌نوامیس مسلمانان را مورد تحقیر در خیابان های کشور های اروپایی قرار دادند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۱۴کشور شوکت و اقتدار جهان اسلام را مورد هدف قرار داده اند که این نسخه ای شوم و دردناک برای جهان اسلام است.

امروز امنیت سیستان و بلوچستان مثل تمام نقاط ایران است
 وی بیان کرد: دشمنان اسلام هر زمان اراده می کنند شبانه بمب بر سر خانه های مردم پاکستان می ریزند و در افغاستان در نیمه شب درب خانه ها را با پتک می شکنند و به آن ها حمله می کنند.
سردار سلامی با بیان اینکه آن ها شهرهای مسلمان را ویران می کنند، افزود: چه کسی در برابر این هجوم جز انقلاب اسلامی ایستاده است، رهبر معظم انقلاب با شجاعت و حکمت علوی ایستاده و از حقوق مسلمانان و کرامت و نوامیس شان دفاع می کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز خورشید سیطره غرب رو به زوال است و انقلاب اسلامی توانسته چهره ای مصمم و مستحکم در برابر این جبهه نشان دهد.
وی با بیان اینکه مسلمانان بیدار شده اند و جهان اسلام موازنه قدرت را در برابر دشمن ایجاد کرده است، ادامه داد: امروز رژیم صهیونسیتی در اطراف خود دیوارهای مستحکم ایجاد کرده تا از نفوذ جوانان انقلابی مسلمان جلوگیری کند و این نشان از دفن سیاست های مورد های دیگرشان دارد.

ترس غرب از نفوذ اسلام باعث ایجاد گروهک های تکفیری شد
 سردار سلامی اضافه کرد: امروز وقتی امام و رهبر انقلاب از حقوق مسلمانان فلسطین دفاع می کنند و وقتی حزب‌الله در لبنان شکل گرفت شاهد شکست های پی در پی رژیم مصهیونیستی  بودیم.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرزی بین شیعه و سنی قایل نیست، گفت: فلسطین قطعه ای کاملا سنی نشین است ولی اسلام و عزت شیعه و سنی در دایره انقلاب اسلامی یکسان است و برای هر کدام جان می دهیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال حذف مسلمانان سوریه از جغرافیای سیاسی جهان اسلام بودند اما موفق نشدند، تصریح کرد: خط کشی برای انقلاب اسلامی وجود ندارد و ما به کمک مسلمانان سوریه شتافتیم و مستکبران شکست خوردند.
سردار سلامی با بیان اینکه امروز در صحنه سیاسی و میدانی غلبه با جبهه مقاومت است، اظهار داشت: متاسفانه نقشه ای که مستکبران برای جهان اسلام کشیدند شوم و خطرناک بود و اگر غفلت کنیم مشکلات بزرگی به وجود می آید.

امروز جمهوری اسلامی یک قدرت جهانی است
 وی ادامه داد: تا چند سال گذشته وقتی اسلام دوباره احیا شد و عظمت اسلام در اروپا شروع به پیشروی کرد اعلام کردند که به تدریج هویت اسلام در اروپا پدیدار می شود.
وی با بیان اینکه در انگلستان سالانه پنجاه هزار نفر مسلمان می شوند، افزود: بیشترین نام گذاری ها در کشورهای اروپایی محمد و فاطمه و نور است .
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: داشتن نام اسلامی حتی برای یک فرزند مسیحی یک امتیاز بود و به داشتن آن نام فخر می کردند.
سردار سلامی خاطر نشان کرد: وقتی غرب پیشرفت اسلام را در غرب دید به حربه خطرناکی دست زد که آن تشکیل جبهه تکفیری ها بود تا تفرقه خونین در جهان اسلام ایجاد کنند و با حرکات بی رحمانه جاذبه اسلام را از بین ببرند.
وی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند در مقابل قدرت نظام اسلامی مقابله کند، گفت: دیگر مسلمانان بی پناه نیستند و ما از حقوق مسلمانان در مقابل مستکبران دفاع می کنیم.

ملت ایران تکیه گاه جهان اسلام است
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  مرز اسلام مرز عقیده است و انقلاب اسلامی مرز در جهان اسلام نمی شناسد، اظهار داشت: امروز ما در قلب آتش زندگی می کنیم اما امنیت داریم .
وی ادامه داد: سپاه پاسداران تنها برای امنیت نیست بلکه رفع محرومیت و فقر زدایی، ارتقای و اعتلای عزت، آباد کردن استان نیز از دیگر برنامه های این نهاد است.
سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی یک قدرت جهانی است، بیان کرد: امروز جهان اسلام زنده شده است و رهبر ایران اسلامی امروز جهان را اداره می کند و از همیشه قدرتمندتریم.

ارسال نظرات