فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:

نقش ائمه جمعه در حوزه امنیت انکارناپذیر است

سردار مارانی گفت:قریب به 4 هزار و 972 پروژه در زمینه محرومیت زدایی در استان توسط قرارگاه قدس انجام شده است، ادامه داد: سه هزار و 452 پروژه در زمینه عمران ،روستایی ،آب رسانی، برق رسانی، احیای قنوات، کمک به مساجد، احداث خانه محروم و احداث حوزه علمیه و هزار و 520 پروژه نیز در زمینه اشتغالزایی در استان اجرا شده است
کد خبر: ۸۸۳۸۴۵۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در بیست و چهارمین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید علم الهدی معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار با بیان اینکه ماموریت نیروهای نظامی و انتظامی بحث کلی امنیت جامعه و نظام است، گفت: در منطقه جنوب شرق و خصوصا سیستان و بلوچستان که خواستگاه دشمنان نظام است و شرایط ویژه ای دارد آحاد مردم در زمینه امنیت مسئولیت دارند.
وی افزود: بخشی از وظیفه امنیت به ائمه جمعه بر می گردد که در راستای کمک به دولت اسلامی و نظام در بحث اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت وظیفه خود می‌دانیم که تلاش کنیم.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در خصوص اقدامات سپاه از بدو ورود قرارگاه قدس تا کنون ، خاطر نشان کرد: با کمک نیروهای بسیجی و طوایف امروز استان از امنیت مناسبی در منطقه برخوردار است.
سردار مارانی با بیان اینکه قریب به 4 هزار و 972 پروژه در زمینه محرومیت زدایی در استان توسط قرارگاه قدس انجام شده است، ادامه داد: سه هزار و 452 پروژه در زمینه عمران ،روستایی ،آب رسانی، برق رسانی، احیای قنوات، کمک به مساجد، احداث خانه محروم و احداث حوزه علمیه و هزار و 520 پروژه نیز در زمینه اشتغالزایی در استان اجرا شده است.

قریب به دو میلیون نفر در بیمارستان های صحرایی رایگان درمان شدند
 وی با بیان اینکه هزار خانه محروم در دست اقدام داریم که بخشی از آن افتتاح شده است، اظهار داشت: 79 درصد از اقدامات انجام شده در مناطق اهل سنت و ۳۰درصد در مناطق شیعه نشین اجرا شده است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق از دیگر اقدامات قرارگاه قدس در سیستان و بلوچستان را کمک به زنان بی سرپرست و اجرای بیمارستان صحرایی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۴۳بیمارستان صحرایی در استان برپا شده که قریب به یک میلیون و ۸۸۰نفر را تحت پوشش قرار دادیم.
سردار مارانی افزود: 15 بیمارستان در سال جاری در استان برپا شده است که قریب به دو میلیارد  و 500 میلیون تومان برای هر بیمارستان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه انتظار ما از ائمه جمعه حفظ تمامیت نظام، پیشبرد اهداف نظام و وحدت بین همه اقوام و مذاهب است، خاطر نشان کرد:
ائمه جمعه در زمینه خدماتی که توسط نظام تقدیم مردم داده می شود به مردم اطلاع رسانی نمایند

ارسال نظرات
آخرین اخبار