خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از برگزاری یادواره شهداء و مراسم تجلیل از 150 مادر شهدای شهرستان قزوین در دو روز آینده خبر داد
کد خبر: ۸۸۳۸۴۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین گفت: مراسم یادواره شهدا و تجلیل از 150 مادر شهدای شهرستان قزوین روز چهارشنبه 25 اسفند ماه ساعت 15 با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم از مادران شهدای شهرستان قزوین از مناطق الموت، طارم، کوهین، اقبالیه، شینقر و محمود آباد با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

والدی با اشاره به مقام شهدای گرانقدر عنوان کرد: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه‌ی بقای انقلاب اسلامی است که به برکت شهدای انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین تصریح کرد: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانده و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جان فشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه از عموم مردم دعوت کرد در این یادواره حضور پیدا کنند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها