جانشین معاونت سیاسی سپاه اظهار داشت: : اگر امروز دشمن جرأت حمله به ایران را نمی کند و حاضر به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است؛ وامدار جریان و تفکر انقلابی است و همین تفکر باعث شده است در حوزه امنیت و اقتدار بالا باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۷۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار عبدالله داورزنی در نشست هیئت عاشقان ولایت و در جمع فرماندهان، شورای حوزه، مسئولین طرح صالحین و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 4 میثم با بیان اینکه تجارب تاریخی فراروی بشریت نشان می دهد بسیاری از موفقیتهای ملت ها در مسیر تاریخ به دلیل استقامت و پایداری آن ها بوده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و ملت ما نیز برای پیروزی های بزرگ انقلاب و ماندگاری روحیه انقلابی باید به تلاش ها و مقاومت های خود در برابر تهدیدات و رجز خوانی های دشمن ادامه دهد.
 
جانشین معاونت سیاسی سپاه با طرح این سوال افزود: ملتی که در همه ابعاد تحت ظلم نظام شاهنشاهی و سیطره کشور های غربی و نظام استکباری بود چگونه توانست خود را از این ذلت نجات دهد. این جز با استقامت، مجاهدت و روحیه جهادی مردم و شهدا و جانبازان غیر ممکن بود.
 
دکتر داورزنی به بررسی آثار و پیامد های دو اصطلاح انسان و اسلام انقلابی پرداخت و تصریح کرد: خیلی از نظام های موجود در غرب آسیا اسلامشان آمریکایی است در اسلام این کشورها به جهاد، انسان مبارز، مبارزه با تبعیض و عدالت جویی اعتقادی نیست و خواهان ارتباط با غرب است بر خلاف اسلام انقلابی که امام راحل آن را فریاد می زد و ترویج می کرد. این اسلام به دنبال بیداری جوامع، استقلال، بومی کردن امنیت،  استفاده از استعداد جوانان ملت های خود، عدالت اجتماعی و مبارزه با تبعیض است. لذا استکبار به دنبال دشمنی با این انقلاب است و از تاثیرات اسلام انقلابی در هراس است.
 
وی در همین زمینه افزود: فوکویاما نظریه پرداز آمریکایی در کتاب پایان تاریخ می گوید بین تمدن یهودیت، مسیحیت اسلام یک گسل است، برای همین به دنبال مهار اسلام انقلابی اند.
 
جانشین معاونت سیاسی سپاه در ادامه به تبیین مفهوم انسان انقلابی پرداخت و بیان داشت: بعد  از خودداری غربی ها نسبت به دراختیار دادن ایزوتوپ های دارویی و غنی سازی اورانیوم 20 درصد، تفکر انسان انقلابی شهید دکتر شهریاری باعث شد در عرض چند روز ایران اسلامی دارای 7 کیلوگرم مواد غنی سازی 20 درصد شود، یا اینکه تفکر انسان انقلابی مثل شهید حسن طهرانی مقدم باعث شد که صنعت موشکی ایران و دستاورد های آن دنیا را به حیرت در آورد و در بین 8 کشور دنیا تنها کشوری که موشک های برد بلند آن نقطه زن است، جمهوری اسلامی ایران است.
 
این جانباز جنگ تحمیلی  بیان داشت: اگر امروز دشمن جرأت حمله به ایران را نمی کند و حاضر به  مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است؛ وامدار جریان و تفکر انقلابی است و همین تفکر باعث شده است در حوزه امنیت و اقتدار بالا باشیم. پس دو موتور محرکه انقلاب اسلامی؛ اسلام انقلابی و انسان انقلابی است.
 
جانشین اداره سیاسی سپاه افزود: دشمن در 5 جنگ اقتصادی، دیپلماتیک، نظامی، اطلاعاتی و فرهنگی با ما همطرازی می کند.
 
وی ادامه داد: امروز نگاه دشمن به دوره بعدی انتقال قدرت است لذا ما باید هوشیار باشیم و بدانیم فرمان انقلاب را به چه کسی بدهیم. قوه مجریه مشاوره و بازوی رهبری است به شرطی که درست عمل کند. شرایط یک شرایط راحتی نیست، التهابات و پیچیدگی های تحولات منطقه ای، دنیا و غلبه روحیه محافظه کاری بر روحیه انقلابی( آسیب های اجتماعی، فساد، تغییر ذائقه فرهنگی، تغییر سبک زندگی)، اختلافات و سهم خواهی احزاب و گروه ها ما را در وضعیت هشدار قرار داده است و باید قبل از رسیدن به وضعیت خطر راه را عوض کنیم.
 
دکتر داورزنی با طرح این سوال که در مقابل این چالش چه کار کنیم؟ یا باید تعامل کنیم با کسانی که مشکلات ما محصول اندیشه های آنان است یا برگردیم به تفکر انسان و اسلام انقلابی که یقینا تفکر دوم راه نجات است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها