مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران به ازای هر مقام و منصب چندین شهید تقدیم شده است، تاکید کرد: حاکمان، مسئولین و مقامات بیش از پیش در قبال خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا مسئولیت دارند و همه افراد باید مطالبه مسیر اهداف شهدا را از مسئولین داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۸۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام گلقندشتی همزمان با روز تکریم و بزرگداشت شهدا به بیان اهمیت مقام شهید و شهادت از دیدگاه آیات و روایات پرداخت و افزود: نبی مکرم اسلام(ص) می فرمایند «هر کار نیکی را که انسان انجام دهد، کار نیک دیگری وجود دارد، مگر شهادت در راه خدا».
 
وی عنوان کرد: امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ جوامع است و امروز امنیت بی بدیل و مثال زدنی و همچنین اقتدار، عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند مدیون رشادت، ایثارگری و جانفشانی شهدا و خانواده آنها است.
 
گلقندشتی افزود: بی سبب نیست که مقام معظم رهبری می فرمایند؛ مظهر قدرت ایران شهدا هستند. یا در کلام دیگری می فرمایند؛ ملت ایران تا ابد مدیون خانواده شهدا است.
 
وی خطاب به جوانان و سربازان و آحاد جامعه بیان داشت: باید با سیره و هدف شهدا آشنا بشویم، باید به آنها پاسخ بدهیم که بعد از شهدا چه کرده ایم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران به ازای هر مقام و منصب چندین شهید تقدیم شده است، لذا حاکمان، مسئولین و مقامات بیش از پیش در قبال خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا مسئولیت دارند، البته این مسئولیت صرفا با نام گذاری یک روز و بزرگداشت آن تمام نمی شود، باید در عمل شهدا را بشناسیم، در مسیر آن ها اقدام کنیم و همه افراد باید مطالبه مسیر  اهداف شهدا را از مسئولین داشته باشند.
 
حجت الاسلام گلقندشتی در پایان ضمن تسلیت روز وفات حضرت ام البنین که به نام روز مادران شهدا است با بیان اهمیت نقش مادران در جامعه تصریح کرد: در واقعه عاشورا که حضرت عباس(ع) مظهر ولایتمداری، وفا، ادب و غیرت دینی است در دامن مادری ولایتمداری همچون ام البنین رشد کرده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها