خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

فعالیت جهادی تنها راه عبور ما از مشکلات اقتصادی است

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حرکت در مسیر راه شهدا و فعالیت های جهادی می تواند ما را از این پیچ تاریخی عبور داده و مشکلات اقتصادی را برطرف سازد.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۸۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
سردار حسن شاهوارپور یکشنبه در حاشیه گردهمایی پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان  به بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهم در ارتباط با راه شهدا مسیری است که رهبر معظم انقلاب به همه ما توصیه کرده است.
وی افزود: دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حرکت جهادی و اقداماتی که می تواند کشور ما را از بن بست نجات دهد جزو توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب در جهت تداوم راه شهدا است.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: در حوزه دفاعی و امنیتی اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته اما درحوزه های اقتصادی و فرهنگی به دلیل حجم سنگین اقدامات دشمن هنوز به موفقیت های کامل نرسیده ایم.
وی بیان کرد: ارتقای جایگاه نظام اسلامی آن هدفی بود که شهدای والامقام ما جان خود را در این مسیر نثار کردند و ما نیز باید در ادامه راه آن ها در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشیم.
سردار شاهوارپور گفت: با فعالیت های جهادی در تمامی سیستم های نظام می توانیم در بخش های اقتصادی و فرهنگی نیز به موفقیت های مورد نظر دست پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: حرکت جهادی زمانی معنای واقعی خود را پیدا می کند که دشمنی را در مقابل داشته باشیم و در شرایط کنونی نیز که دشمن حوزه های مختلف ما را مورد هدف قرار داده باید با اقدام جهادی مقابل آن ها ایستادگی کنیم.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: اگر در حوزه اقتصاد مقاومتی بتوانیم آنگونه که رهبر معظم انقلاب توصیه داشتند موفق عمل کنیم، می توانیم مشکلات اقتصاد را برطرف ساخته و در سایر حوزه ها نیز خوب عمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها