فرمانده سپاه الغدیر با تأکید بر اینکه امروز انقلاب ما از مرزها عبور کرده است، افزود: امروز انقلاب ما در حال صادر شدن است و شهدای مدافع حرم در خارج از کشور نشان از صدور انقلاب ما بیرون از مرزهاست است.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۰۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار فتوحی ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام وفات حضرت ام‌البنین در جمع پرشور مردم شهید پرور شهرستان رشتخوار در یادواره شهدای شهر و شهدای مدافع حرم در شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا اخلاص می‌خواهد، و هر عکس که در مراسم یادواره شهدا نصب می‌شود به دست خود شهداست، گفت:  اگر امروز از من سؤال شود که از شهدا چه می‌خواهید میگویم دستم را بگیرید شهدای عزیز کمک کنید رکوع و سجودم همراه امام باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز خیلی‌ها هستند که خدمات زیادی هم دادند، اما گمراهی در کمین آن‌هاست، افزود: امروز کسی نباید جلوتر از رهبر خود حرکت و از ایشان نیز عقب بماند.

 با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در بصیرت کامل بوده و هستند، تصریح کرد: امروز کشور و مردم ما کاملاً آماده و آگاه هستند و اکنون باید جهان را آماده و محیای حضور امام زمان(عج) کنیم.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا؛ امروزشما آمریکا را به ذلت و به باتلاق انداختید هر رئیس ‌جمهوری در آمریکا، بیاید و دست‌وپا بزند بیشتر به باتلاق فرو می‌رود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه امروز انقلاب ما از مرزها عبور کرده است، افزود: امروز انقلاب ما در حال صادر شدن است، شهدای مدافع حرم در خارج از کشور نشان از صدور انقلاب ما بیرون از مرزهاست است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه امروز ما در حال ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی هستیم، یادآور شد: شاهد باشند، آنانی که دم از شیطان بزرگ می‌زنند و آشتی ملی را مطرح می‌کنند، بدانند مردم ما فریب نمی‌خورند چون تاریخ را تجربه کرده‌اند، ملت عزیز ایران جهان اسلام را مطالعه کرده است، فریب نمی‌خورند، هر رئیس‌جمهور آمریکایی که بیاید با خود برجام جدید می‌آورد، مردم ما با بصیرت به تمامی برنامه های دشمن نگاه می‌کنند.

سردار فتوحی همچنین با تأکید بر اینکه عترت و قران لازمه اسلام ناب محمدی با توجه به سخن پیامبربزرگ  اسلام(ص) است، افزود: دشمن به دنبال گرفتن عترت و کنار گذاشتن آن است، عترت ما امروز جانشین بر حق امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است.

وی با تأکید به اینکه هیچ‌گاه به دشمن اجازه آوردن اسلام سکولارم و بدون عترت را نخواهیم نداد، بیان داشت: کسانی که دارای قدرت در داخل کشور هستند، این را بدانند هرکسی علیه و مقابل ولایت‌فقیه ایستاد مشیت خداوندی شکست او را رقم زد، این را تاریخ به اثبات رسانده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمام دنیا به برکت خون شهدا مسلمان می‌شوند، اذعان کرد: به برکت خون شهیدان قانون سازمان ملل که قانون شیطانی است برداشته و قانون اسلام ناب محمدی گذاشته می‌شود.

سردار فتوحی با اشاره به اینکه امروز برخی به آوردن فرهنگ‌های طاغوت و غیر اسلام خودشان دچار مشکل شده‌اند، افزود: امروز حلال تمام مشکلات داشتن تفکر و روحیه بسیجی و اطاعت از رهبری است.

 وی به اقرار خود آمریکایی‌ها در تحقیر شدن مقابل ایران طی دومرتبه اشاره کرد، و تصریح کرد: در  کشور آمریکا در روزنامه‌های این کشور خودشان طی دومرتبه اقرار کردند، که ایران ما را دومرتبه تحقیر کرد، یکی هنگام تسخیر لانه جاسوسی یا به گفته خودشان دست‌به‌سر بودن دیپلمات‌هایشان و دیگری به‌زانو درآوردن تفنگداران دریایی این کشور، این جوابی است که باید به شیطان بزرگ داد.

فرمانده سپاه یزد با تأکید بر اینکه که امروز میدان‌دار، جمهوری اسلامی و ورشکسته آمریکاست، افزود: امروز هر چشمی که نگاه چپ  به‌نظام ما و کشور امام زمانی ما داشته باشد، آن چشم را کور خواهیم کرد. امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهداست، شهیدان کربلا با قران و عترت شهادت را شناختند، و شهیدان ما نیز با پیروی از قران و پیروی از عترت و پیروی از جانشین بر حق امام زمان(ع) حضرت ایت الله خامنه ای  راه شهدای کربلا را ادامه خواهند داد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها