مصطفی برزگر
سردار کوثری در یادواره شهدای عملیات والفجر 10:
دو عامل مردم و رهبری باعث پیروزی حق بر باطل شد و دشمنان این دو عامل مهم در پیروزی انقلاب را نشناخته بودند و شکست انان را در پی داشت.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۰۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "اسماعیل کوثری"، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای عملیات والفجر 10 در محل قرارگاه حضرت امیر(ع) بانروشان ایلام گفت: شهدا به معنای واقعی زنده اند و رسیدن به درجه شهدا به راحتمی امکان پذیر نیست و خداوند شهیدان را در کنار ائمه و صالحان قرار داده است.

وی اظهار کرد: در ایلام در همان ابتدای جنگ رفت و آمدها به استان و جبهه این استان شروع شد و تا پایان جنگ ادامه داشت و این نشان می دهد که مردم ایلام لحظه به لحظه جنگ حضور مثمرثمری داشته اند.

این یادگار دفاع مقدس افزود: استکبار جهانی با تمام توان قوا و توان ارتش بعثی را تقویت و به دنبال گرفتن استقلال از کشوری بودند که اسلام را سرلوحه کار خود قرار داده بودند.

کوثری ادامه داد: استکبار منافع زیادی در ایران می دید که یک نمونه آن تولید 6.5 میلیون بشکه نفت بود که شش میلیون آن صادر صادر می شد.

وی بیان کرد: نمونه دیگر ان حضور تعداد زیادی از مستشاران امریکایی در کشور بود که آن را اداره می کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار از ایران را کوتاه کرد و شکست سنگینی را برای انان رقم زد.

کوثری تصریح کرد: دو عامل مردم و رهبری باعث پیروزی حق بر باطل شد و دشمنان این دو عامل مهم در پیروزی انقلاب را نشناخته بودند و شکست انان را در پی داشت.

وی عنوان کرد: نمونه این ولایتمداری ها را مردم استان ایلام در دوران جنگ 8 ساله به خوبی به اثبات رساندند و از وجب به وجب خاک میهن به خوبی دفاع کردند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اختلاس و دزدی های اخیر نیز گفت: اخیرا اختلاس ها و دزدی هایی همچون سه هزار میلیاردی و پنج هزار میلیاردی در سطح کشور باب شده و همانگونه که دست دزدان خارجی را قطع کردیم دست دزدان داخلی را نیز قطع می کنیم چون حکومت، حکومت اسلامی است و جایگاه ایمان و اسلام است.

 
ارسال نظرات