خبرهای داغ:
درگیری‌های نیروهای عراقی در داخل و خارج شهر موصل با تروریست‌های داعش ادامه دارد و در خارج از شهر موصل نیروهای الحشد الشعبی توانسته‌اند با دفع حمله داعش 33 تن از آنها را کشته و زخمی کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۵۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) صدها تن از عناصر تروریستی مستقر در محور شرقی شهر تلعفر یا غرب شهر موصل حملات گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای بسیج مردمی در سه راه «الحضر» با هدف شکستن محاصره تروریست‌های موجود در غرب این شهر آغاز کردند.

نیروهای بسیج مردمی با اشراف کامل بر منطقه موفق شدند در ابتدای عملیات با استفاده از موشک‌های حراراتی و سلاح سنگین دو خودروی انتحاری تروریست‌ها را منهدم کنند و سپس با تروریست‌ها درگیری شدند.

طبق این گزارش، درگیری‌ها کمتر از یک ساعت بطول انجامید و در نهایت نیروهای بسیج مردمی موفق شدند طی درگیری سنگین با تروریست‌ها حدود ۳۳ تن از تروریست‌ها را کشته و زخمی کنند و باقی را از منطقه فراری دهند.

از بخش غربی شهر موصل نیز خبر می‌رسد نیروهای واکنش سریع و پلیس فدرال و امنیتی موفق شدند در ادامه پاکسازی این بخش حدود ۸۵ درصد از محله «موصل جدید» را پاکسازی کنند. نیروهای عراقی از ساعتی قبل از محور محله «الدندان» و «الدواسة» عملیات را در بخش جنوبی منطقه «موصل قدیم» بنام «باب الطوب» نیز آغاز کرده‌اند و تا کنون موفق به پاکسازی حدود ۵۰ درصد از این محله شده‌اند.

همچنین ساعتی قبل نیروهای عراقی موفق شدند محله «النفط» را بطور کامل آزاد کنند. عملیات نیروها به سمت محله‌های «شرکت مشتقات نفتی» و «دورالموظفین» ادامه دارد. همچنین ده‌ها تن از تررویست‌های داعش در این عملیات کشته و زخمی شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها