فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

اعزام اولین کاروان راهیان نور اراکی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از اعزام اولین کاروان راهیان نور اراکی به مناطق عملیاتی جنوب به استعداد 350 زائر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۴۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور این کلانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با بیان تعداد زائران اعزامی گفت: این اولین کاروانی است که از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور عمومی اعزام می‌شوند.

وی افزود: 220 نفر از خواهران بسیجی حوزه‌های مقاومت بسیج اراک به همراه 130 نفر از برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی به این اردوهای معنوی اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: این اردوها 4 روزه است که در این مدت زائران از یادمان‌های شهدا در دوکوهه، شرهانی، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه و پاسگاه زید بازدید می کنند.

پاسدار رضایی یادآور شد: این تعداد زائر در قالب 8 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و همراه هر دستگاه اتوبوس یک راوی پیشکسوت و یک روحانی برای پاسخ گویی به شبهات زائران و ایجاد فضای معنوی بر اردوها اعزام می‌شوند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش راهیان نور عمومی پیش بینی می کنیم که 2500 زائر از اراک اعزام شوند. خوشبختانه هر ساله شاهد استقبال بیشتری از این اردوها هستیم از این‌رو از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خواسته شده تا تا حد امکان از افرادی ثبت نام کنند که برای اولین بار به این اردوها اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک کاروان‌های راهیان نور را انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدای گرانسنگ ایران اسلامی به نسل جوان و آیندگان انقلاب دانست و گفت: یکی از ابزارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که شهدای بسیاری برای حفظ این آرمان‌ها جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار