فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

یزد رتبه نخست مبارزه با قاچاق کالا را در کشور کسب کرد

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را مقابله با قاچاق کالا دانست و گفت: استان یزد رتبه نخست مبارزه با قاچاق کالا را در کشور کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۷۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار ایرج کاکاوند در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی خوشبختانه با اقداماتی که در سطح استان انجام شد و فعالیت‌هایی که نیروی انتظامی داشت استان یزد امسال به عنوان استان برتر در بحث مبارزه با کالاق قاچاق شناخته شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه یکی از موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی بحث کنترل تصادفات بود، امسال در زمینه کاهش تلفات رتبه دوم و در بحث کاهش تصادفات جرحی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم.

فرمانده انتظامی استان یزد به اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در یزد انجام شده اشاره کرد و گفت: بیش از 1200 نفر امسال نسبت به سال گذشته در استان یزد کمتر در تصادفات مجروح شدند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: در ارتباط با موضوع سفرهای نوروزی و همچنین طرح‌های پایانی سال، نیروی انتظامی اقدامات همه جانبه‌ای انجام داده و آمادگی لازم برای اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی وجود دارد.

وی تصریح کرد: نکته مهم لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است و همه نهادها باید یک نیم نگاه امنیتی و انتظامی به برنامه‌هایی که اجرا می‌کنند داشته باشند تا شاهد وقوع هیچ مشکلی در ایام نوروز نباشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: بحث خیابان قیام نیاز به ساماندهی دارد چرا که اگر به این صورت بماند لطمه‌ای فرهنگی به استان یزد می‌زند و کارشناسانی که به استان یزد می‌آیند اصلا این وضعیت را برای یک خیابان تاریخی نمی‌پذیرند.

کاکاوند اظهار داشت: لازم است با هم‌اندیشی همه اعضا در این حوزه، یک فکر جدی قبل از شروع تعطیلات برداشته و این خیابان ساماندهی شود تا مشکلی برای گردشگران و همچنین ظاهر زیبای بافت تاریخی یزد به وجود نیاید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار