معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۳۸۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در یزد تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۸۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی دهقان بهابادی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به فعال شدن ستاد نوروزی در آموزش و پرورش یزد، اظهار داشت: امسال مراکز رفاهی و تفریحی آموزش و پرورش استان یزد در راستای پذیرایی از فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شاخصه اصلی در اسکان نوروزی حسن خلق، مهمان نوازی و خوش‌خلقی است و وظیفه داریم که به معلمان و همکارانمان که به استان یزد می‌آیند احترام بگذاریم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آماده‌سازی 3800 کلاس درس در مدارس استان برای اسکان نوروزی خبر داد و گفت: از این تعداد، دو هزار و 200 کلاس در ناحیه یک و دو یزد است.

وی شروع پذیرش برای اسکان در ایام نوروز را 27 اسفند دانست و عنوان کرد: بخشی از مدارس استان از 26 اسفند برای طرح اسکان نوروزی آماده می‌شوند تا زمینه پذیرایی مناسب از مهمانان نوروزی فراهم شود.

دهقان بهابادی بیان کرد: امسال قریب به 100 کلاس ویژه در مدارس در نظر گرفته شده که امکانات لازم از جمله تخت و تلویزیون برای آن در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: در مجموع دو هزار تخته پتو، دو هزار فرش، یک هزار دستگاه یخچال، 220 دستگاه ال ای دی و دو هزار عدد بالشت برای تجهیز این کلاس‌ها استفاده شده است.

وی ادامه داد: کلاس‌های ویژه اسکان نوروزی امسال نسبت به سال گذشته 80 درصد افزاش داشته و خدمات لازم در زمینه اسکان توسط نیروهای ستادی آموزش و پرورش استان یزد انجام می‌شود.

دهقان بهابادی ادامه داد: سال گذشته با اسکان 62 هزار خانواده استان یزد رتبه پنجم کشور در زمینه پذیرش مسافران ایام نوروز را به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: پذیرش مسافران در مدارس ابتدا برای معلمان، بعد از آن برای کارمندان و سایر اقشار مردم که به استان یزد سفر می‌کنند امکان‌پذیر است.

ارسال نظرات