سردار جوانی:

امروز شیاطین جمع شدند تا ملت انقلابی ما را از پای درآورند / برای حل مشکلات کشور باید روحیه انقلابی را تقویت کنیم

سردار جوانی با اشاره به اینکه امروز شیاطین جمع شدند تا ملت انقلابی ما را از پای درآورند، گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم باید روحیه انقلابی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۱۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عصر امروز همایش من انقلابی‌ام به همت بسیج دانشجویی بندرلنگه با حضور سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای گوهر برگزار شد.

سردار جوانی در این مراسم در جمع دانشجویان بسیجی، اظهار داشت:  شناخت وبصیرت شرط لازم حرکت در مسیر درست است، امروز به برکت 37سال مقاومت وایستادگی در مقابل دسیسه ها وشیطنت ها، مسیرمان در جهان هموار شده است.

وی افزود: آرمان انقلاب اسلامی احیاء عظمت مسلمانان چه شیعه وچه سنی بود وآرمانش کوتاهی دست اجانب و ایستادن در مقابل ظلم وستم و دفاع از محرومین ومستضعفین و تمدن سازی اسلامی و دراز نکردن دست خود طرف اجانب است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: مشخص است که چنین حرکت وانقلابی دشمن دارد و دشمن آن شیاطین، طاغوت واستکباراست که بعد از انقلاب هم علیه ما توطئه‌هایی را طراحی کردند که همگی به شکست انجامید.

جوانی تصریح کرد: برای شکست جمهوری اسلامی گروه‌های را شکل دادند وجنایاتی همانند جنایات داعش در عراق وسوریه ازجمله همین سربریدن‌ها و آتش زدن‌ها را در کردستان و برعلیه پاسداران و مردم انجام دادند و همچنین 1700شهید ترور نیز تقدیم انقلاب کردیم.

وی بیان داشت: امروز شیاطین جمع شدند تا یک ملت انقلابی را از پای درآورند، ملتی که عزت‌طلبی واسلام‌خواهی را دنبال کرده، اما چون این ملت رهبری صادق و الهی داشته، مورد لطف وعنایات خداوندی قرارگرفته و در این مسیر از نصرت الهی برخوردار شده و در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده است.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: اگر ملتی در راه خدا به حرکت درآید، نصرت خدا غیرممکن ها را ممکن خواهد کرد، همانطور رزمندگان دفاع مقدس با دست خالی ونصرت الهی خرمشهر را آزاد کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان رهبری فرمودند، این مجلس باید انقلابی باشد وهمچنین در دیدار با اعضاء دولت هم این حرف را تکرار نمودند، وبا این شعار است که ما به قله‌های عزت خواهیم رسید.

جوانی گفت: امروز اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم باید روحیه انقلابی را تقویت کنیم و درزمان حال که حق وباطل در روبروی هم قرار می‌گیرند خدعه‌ها ونیرنگ‌ها شروع می‌شود ودر آنجا که باطل قدرت دارد از نیروی خود استفاده می‌کند و اما وقتی که نیرویش تمام شد ویا کارساز نبود به خدعه ونیرنگ رو می‌آورد.

وی در پایان افزود: در بصیرت دشمن‌شناسی جایگاه ویژه‌ای دارد، امروزه ما با تاسی از قرآن و تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری شگردهای دشمن را بشناسیم و دشمن با جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره به گونه‌ای در مردم نفوذ می‌کند که آنان را از انقلاب جدا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار