در این اردو، بسیجیان از یادمان‌های شهیدان در شلمچه، اروندکنار، طلائیه، دهلاویه، هویزه زیارت خواهند کرد و از زبان راویان با حماسه آفرینی‌های سرافرازان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۳۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

  به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، "محرم بنیادی" در جلسه شورای اداری اصلاندوز گفت: نخستین کاروان راهیان نور شهر مرزی اصلاندوز با حضور برادران بسیجی محلات و اقشار مختلف مردم در قالب 3 اتوبوس در یک فروردین سال 96 اعزام می‌شوند و دومین کاروان نیز با حضور خواهران بسیجی با یک اتوبوس در ششم فروردین به زیارت یادمان‌ها عزیمت می‌کنند.

وی، مدت‌ سفر معنوی مذکور را چهار روز عنوان کرد و افزود: بسیجیان در طول سفر از یادمان‌های شهیدان در شلمچه، اروندکنار، طلائیه، دهلاویه، هویزه زیارت خواهند کرد و از زبان راویان با حماسه آفرینی‌های سرافرازان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

فرمانده ناحیه عشایری، آشنایی بسیجیان بخصوص نسل جوان با رشادت‌های دلاور مردان ایثار و شهادت در 8 سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف کاروان اعزامی راهیان نور عنوان کرد.

بنیادی با بیان اینکه راهیان نور اقدام فرهنگی بزرگی محسوب می‌شود، افزود: با استفاده از آن می‌توان برای اعتلای اصول انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه نرم دشمنان استفاده مناسب کرد.

وی از بخشدار اصلاندوز و مسئولان ادارات و نهادها خواست در بدرقه کاروانهای اعزامی راهیان نور در روزهای یاد شده حضور داشته باشند.

فرمانده ناحیه عشایری همچنین از برگزاری جشن میلاد کوثر همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصلاندوز خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی در این جشن معنوی که از سوی حوزه بسیج خواهران برگزار می شود در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات