رئیس سازمان بسیج رسانه البرز:

وحدت مهم ترین عامل انقلاب/ رسانه ها خنثی کننده افکار دشمنان

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در سومین همایش سالانه بسیج رسانه و آیین گرامیداشت شهدای رسانه این استان با استناد به آیه 13 سوره حجرات، وحدت را مهم ترین اصل گسترش و اعتلای اسلام و انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۳۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم نوروزی فر با بیان اینکه رسانه های ارزشی و اصحاب رسانه انقلابی و بسیجی نقش مهمی در ایجاد وحدت و انسجام بین مردم با پیوند زدن افکار عمومی در جامعه دارند، وجود وحدت را در آبادانی کشور تاثیرگذار خواند.

وی در ادامه مهم ترین رسالت سازمان بسیج رسانه را پاسداشت تفکر انقلابی عنوان و بیان کرد: این تفکر با معماری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بنا گذاشته شده است و اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آن را هدایت می کنند.

نوروزی فر با تاکید به اینکه آگاهی دهی به کودکان، جوانان و بانوان از طریق آموزش رسانه ای از ماموریت ها و رسالت های اصحاب رسانه بسیجی است، اظهار داشت: در برهه کنونی که هجمه دشمنان جوانان، بانوان و حتی کودکان را تهدید می کند، خبرنگاران بسیجی می توانند با آگاهی بخشی موجب امنیت روانی جامعه و خنثی شدن افکار شوم دشمنان شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به افتتاح کانون های بسیج رسانه در شهرستان های کرج، نظرآباد، محمدشهر، ماهدشت و ساوجبلاغ اشاره و ابراز امیدواری کرد: آغاز به کار این کانون ها در شهرستان ها موجب تحقق آرمان های امام راحل، منویات رهبری، تدوام راه شهدا و ترویج فرهنگ اسلامی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در پایان خواستار وحدت و همدلی اقشار مختلف بسیج با بسیج رسانه شد و افزود: امید که با این همدلی شاهد البرزی سرافراز و مردمانی امین برای اسلام و انقلاب بوده و بتوانیم دین خود را به امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب ادا کنیم.

 

سومین همایش سالانه سازمان بسیج رسانه البرز و آیین گرامیداشت شهدای رسانه این استان در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار و در آن از خانواده شهدای رسانه تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار