یوسف ارجونی گفت: حضور و تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین رسالت های مداحان در ایام انتخابات است؛ حضور حداکثری، مهر بطلانی بر نقشه های دشمنان و دفاع از اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب و شهدا است.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۴۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش سرویس مداحان  خبرگزاری بسیج، یوسف ارجونی  با اشاره به دوره آموزشی و هم اندیشی خواهران مداح سازمان بسیج مداحان کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد، گفت: این دوره با حضور 300 نفر از مداحان خواهر سراسر کشور به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: از اساتید برجسته و نمونه کشوری در بحث های مختلف آموزشی، بصیرتی و روشنگری، ستایشگری، اصول و فنون مداحی، شعر شناسی، بررسی آفت های جلسات خانگی و فضای مجازی استفاده شد.

وی اظهار کرد: با توجه به این که مداحان خواهر در جلسات خانگی نقش بسزایی دارند، بخشی از موضوعات کارگاهی ما به این مباحث مهم پرداخته است و امیدواریم که مباحث مطرح شده در این دوره بتواند در بهبود وضعیت، تأثیرگذار باشد.

یوسف ارجونی به ولادت حضرت زهرا(س) و نقش مداحان در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت: تأکید سازمان بسیج مداحان این بوده که مداحان افزون بر پرداختن به مباحث دینی و مذهبی، به مباحث معرفتی و بصیرتی قشر خود نیز توجه کنند.

وی تأکید کرد: در سالروز ولادت بانوی دو عالم نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به زبان شعر و حکایت از سوی مادحین خواهر برای بانوان جامعه تبیین شود؛ عفاف فاطمی، حجاب فاطمی، روشنگری و دفاع از ولایت از سوی حضرت زهرا(س) از جمله مهمترین این مباحث است که امروز نیز جامعه ما نیازمند آن است.

جانشین سازمان بسیج مداحان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: از دیگر وظایف مداحان در عرصه ها و مقاطع حساس کشور، به ویژه انتخابات، بحث روشنگری است؛ مداحان خواهر نقش ویژه ای در این زمینه دارند که در این موضوع نیز مطالبی برای آن ها تبیین شده است.

وی ادامه داد: حضور و تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهمترین رسالت های مداحان در ایام انتخابات است؛ حضور حداکثری، مهر بطلانی بر نقشه های دشمنان و دفاع از اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب و شهدا است.

یوسف ارجونی بیان کرد: مردم بصیر و فهیم جمهوری اسلامی ایران موضوعات مختلف را رصد می کنند و به دنبال کسی هستند که بتواند مشکلات کشور را حل کند، دشمن ستیز باشد، به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و همراه و همگام با خواسته های انقلابی مردم باشد.
وی در پایان اضافه کرد: در همه استان ها هیأت های اندیشه ورزی باید وجود داشته باشد تا همه دستگاه ها و تشکل ها مردم را به سوی هدف واحد و اصلی انتخابات که حضور حداکثری است، ترغیب کنند و توصیه های رهبر معظم انقلاب را برای انتخاب فرد اصلح مدنظر قرار دهند
ارسال نظرات