خبرهای داغ:
سردار غیب پرور بابیان اینکه دفاع مقدس، بصیرت یک ملت بود و جوان‌های دفاع مقدس در اوج مظلومیت، مردانه ایستادند گفت: بر روی همین عبارت جوان انقلابی بمانید.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با اردوهای راهیان نور سومین گردهمایی انقلابیون جوان استان فارس با حضور سردار غلامحسین غیب پرور، دانشجویان جوان دانشگاه‌های فارس، سردار علی فضلی و سردار ابوالفضل گزنی در یادمان شلمچه برگزار شد.
 
سردار غیب‌پرور در این گردهمایی با بیان اینکه شما به‌عنوان جوان مؤمن انقلابی که عنوان بسیار شایسته‌ای دارید باید این کلمه را به معنای واقعی درک کنید، گفت: جوانان در دوران دفاع مقدس راه صد ساله را یک‌ ساعته طی و عروج کردند و درک صحیح از موقعیت، فهم دقیق و بصیرت عمیق یک ویژگی ناب بود که جوان‌های دفاع مقدس را به اینجا رساند.

وی بابیان اینکه جوان‌های دفاع مقدس با اوج مظلومیت مردانه ایستادند، گفت: دفاع مقدس بصیرت یک ملت مظلوم در زمانی بود که دشمنی‌ها به اوج خود رسیده بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه دشمنِ امروز ما از صدام به‌مراتب بدتر و خطرناک‌تر است و شدیدتر عمل می‌کند، گفت: امروز دشمن به دنبال تهی کردن جوانان از دین اسلام است از این‌رو باید مراقب بود که دین را از ما نگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها