در راستای تببین شعار سال ؛

دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی کرمان در حال برگزاری است

مدیر برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمان گفت : در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی به یاری خداوند موفق شدیم دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی شهر کرمان را برگزار کنیم .
کد خبر: ۸۸۳۸۷۶۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،محمد سردارشمشیری مدیر برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمان  در رابطه با برگزاری نمایشگاه  اقتصاد مقاومتی گفت : در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی به یاری خداوند موفق شدیم دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی شهر کرمان را برگزار کنیم .
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کرمان خاطر نشان کرد : باید برنامه ریزی گسترده ای در خصوص آموزش افراد و خودکفا کردن آن ها صورت بگیرد و از سوی دیگر مسئولین شهرستان کرمان و استان کرمان هم برای بازار فروش این محصولات برنامه و تلاش جدی داشته باشند .

سردارشمشیری افزود : این نمایشگاه دارای ۳۵ غرفه و با حضور ۷۰ نفر بسیجی در محل حسینیه ثارالله کرمان در حال برگزار می باشد .

مدیر برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمان عنوان کرد : در این نمایشگاه محصولاتی همچون تولیدات خرما و عسل ، انواع قاووت ، فرآوری سبزیجات ، گیاهان دارویی ، هنرهای دستی ، قالی و قالیچه ،انواع عرقیجات ، شیرینی جات محلی ، گل های آپارتمانی ، سوهان ، آجیل ، انواع نان ، انواع رب ،خشکبار ، بافندگی ، عروسک سازی ، کود ورمی کمپوست ، پسته ، زعفران ، قارچ وجود دارد که به مدت ۷ روز آماده بازدید و خدمات رسانی به مردم است .

وی ادامه داد : لازم به ذکر است این نمایشگاه از جمعه ۱۹ اسفندماه تا پنج شنبه ۲۶ اسفندماه عصرها از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۹ شب برگزار می شود .

انتهای پیام/





کرمان 1400


ارسال نظرات