خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در سال جاری تعداد یک هزار و ۷۶۳ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اعزام کند.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۷۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: راهیان نور یکی از مهمترین اقدامات در راستای شناساندن دشمن و بستری برای اثبات جنایت های دشمن در دوران دفاع مقدس است .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: به فرموده ایشان «تنها راه مقابله با طراحی‌های فرهنگی بدخواهان، تولید فرهنگی و استفاده از ثروت غنی و سرچشمه قوی دوران دفاع مقدس در همه عرصه هاست» و نباید گذاشت که دفاع مقدس و آدرس‌های آن به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اعزام کاوان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی یادآور شد: سپاه ناحیه نهاوند هر ساله تعدادی از نسل نوجوان و جوان شهرستان را به این سفر روحانی اعزام می‌کند.

وی اضافه کرد: وظیفه همه ما است که حماسه هشت سال پایمردی و ایثار شهدا را به نسل آینده منتقل کنیم و یکی از راه‌های انتقال فرهنگ این حماسه برپایی اردوهای فرهنگی راهیان نور است.

کریمی اضافه کرد: سپاه ناحیه نهاوند توانسته است در سال جاری تعداد یک هزار و ۷۶۳ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اعزام کند.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان ادامه داد: تعداد ۹۵ دانشجو در اردوی راهیان نور برای بازدید از یادمان‌های والفجر ۸، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و فتح المبین شرکت کردند که ۸۰ نفر خواهر و ۱۵ نفر برادر بودند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت تعداد ۸۸۱ نفر از دانش آموزان خواهر و برادر نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند که ۵۷۱ نفر دانش‌آموز خواهر و ۳۱۰ نفر دانش‌آموز برادر از مناطق جنگی بازی دراز، پادگان عملیات مرصاد و پادگان ابوذر بازدید کردند .

وی همچنین از اعزام ۷۸۷ نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر به مناطق عملیاتی جنوب خبرداد و گفت: تعداد ۲۷۷ نفر دانش آموز خواهر و ۵۱۰ نفر از دانش آموزان برادر از یادمان‌های والفجر ۸ ، شلمچه ، فتح المبین، معراج الشهدا بازدید کردند و شهدا و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات