خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام 266 نفر به راهیان نور در شهرستان خبر داد و گفت: اولین مرحله اعزام کاروان راهیان نور در شهرستان گرگان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۸۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین مرحله اعزام کاروان راهیان نور در قالب 266 نفر از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بنا داریم اعزام راهیان نور در پنج مرحله صورت گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که حدود 945 نفر به راهیان نور و مناطق عملیاتی کربلای ایران در جنوب کشور اعزام کنیم. 

* در سال جاری 2 هزار و 224 نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اعزام 2 هزار و 224 نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در سال جاری خبر داد و اذعان کرد: از این تعداد 920 نفر خواهر و یک‌هزار و 304 نفر برادر به راهیان نور اعزام می‌شوند.

مهاجر هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور را استفاده از ذخیره ارزشمند دفاع مقدس برشمرد و افزود: هدف از اعزام به راهیان نور انتقال ارزش‌ها به مردم به خصوص نسل جوان است.

وی مناطق عملیاتی را به عطرفروشی شهدا تشبیه کرد و ایادآور شد: هرکسی که وارد این عطرفروشی شهدا شود توشه و رزق و روزی سالانه خود را به برکت خون معظم شهدا خواهد گرفت.

*همچون سالهای گذشته در مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: کاروان‌های راهیان نور همه ساله با همکاری مسوولان انجام می‌شود و امسال نیز به منظور کیفی برگزار کردن کاروان تدابیری صورت گرفته است از جمله می‌توان به اعزام مجموعه فرهنگی، انتخاب راویان و روحانیون نخبه و برجسته استانی، برنامه‌های فرهنگی و اثرگذار برای مناطق عملیاتی جنوب کشور تدارک دیده شده است.

مهاجر با بیان اینکه کاروان راهیان نور با شعار «ما می‌توانیم» نامگذاری شد، تصریح کرد: یقینا مقام معظم رهبری با اشرافیت و جامعیت کامل همواره مسیر را به ما نشان می‌دهند و دیداری که مقام معظم رهبری با مسوولان در سال جاری داشتند نمایانگر راهی است که از راهیان نور گنج را به بدنه تزریق کردند.

وی با بیان اینکه اعزام به راهیان نور تجدید پیمان مجدد با شهدا است، خاطرنشان کرد: ما همچون سال‌های گذشته در مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از ذخایر ارزشمند دفاع‌مقدس خواهیم ایستاد و همچون شهدا گوش به فرمان حضرت آقا خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها