رقم‌های تکان‌دهنده از هزینه‌ها برای آرایش و زیبایی؛

سونامی مصرف لوازم آرایشی در میان زنان بریتانیایی

مصرف لوازم آرایش در میان زنان بریتانیایی به قدری بالاست که می‌توان گفت بریتانیایی‌ها به نوعی ثروت خود را صرف زیبایی‌های ظاهری می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۸۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، صنایعی که در زمینه تولید لوازم آرایش و به طورکلی زیبایی کار می‌کنند، بدون شک جزو پُررونق‌ترین صنایع محسوب می‌شوند اما با توجه به تحقیقات جدید، بریتانیایی‌ها به نوعی ثروت خود را صرف زیبایی‌های ظاهری می‌کنند.

یک مطالعه توسط Groupon نشان داده است، زنان بریتانیایی به طور متوسط 70 هزار و 294 پوند پول را در طول عمر خود صرف ظاهرشان می‌کنند.

به طور متوسط  هر زن بریتانیایی، در یک سال معادل یک هزار و 352 پوند و در هر ماه 112.65 پوند هزینه زیبایی خود می‌کند.

این نظرسنجی که در میان یک هزار نفر از زنان بریتانیایی درباره عادات خریدشان انجام شده، نشان داد که زنان پیوسته پول خود را هزینه عضویت در باشگاه بدنسازی، آرایش ناخن و مانیکور و سایر روش‌های زیبایی هزینه می‌کنند تا احساس خوب داشته باشند.

خبر تکان دهنده‌ای می‌گوید، بیشترین هزینه‌ها معادل 53.87 پوند از کل هزینه‌ها، ماهیانه فقط روی چهره صرف می‌شود که در مجموع 33،615 پوند در طول عمر می‌شود.

آمار و ارقام نیز نشان می‌دهد که 20 درصد از زنان،  10 تا 19.99 پوند را در ماه صرف محصولات ضد پیری صورت می‌کنند.

جای تعجب نیست که 9.15 پوند نیز ماهیانه هزینه آرایش ناخن و مانیکور می‌شود؛ هزینه های فیتنس نیز از سوی دیگر باید اضافه کرد.

موضوع نگران کننده‌تر این است که 23 درصد از زنان گفتند در نظر دارند برای کمک به حفظ ظاهر جوان خود عمل جراحی زیبایی کنند، در حالی که 67 درصد خواهان درمان‌های غیر تهاجمی برای زیبایی خود هستند.


ارسال نظرات