خبرهای داغ:
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان خبر داد؛

توزیع 20 آمبولانس جدید در استان گلستان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان از توزیع 20 دستگاه آمبولانس جدید برای خدمتگزاری بهتر به مردم در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۹۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، علیرضا کمال غریبی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان در مراسم افتتاح طرح بسیج سلامت نوروزی که در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ها برگزار شد، با بیان اینکه ابلاغیه وزارت بهداشت در حوزه بهداشت و درمان از روزهای قبل انجام شده، اظهار کرد: از دو ماه قبل توانستیم آمادگی کامل خود را با برگزاری جلسات درون بخشی و برون بخشی به طور جامع و کامل اعلام کنیم.

وی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از تاریخ 95/12/25  تا  96/1/15 در تمام حوزه های پیش بیمارستانی، بیمارستانی، بخش های خصوصی، کلیه داروخانه ها خصوصی و شبانه روزی و بیمارستان ها آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان هدف این طرح را تشدید نظارت ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم استان گلستان عنوان و بیان داشت: 20 دستگاه آمبولانس جدید را به این منظور توزیع کردیم و تلاش ما بر این است تا بیمارستان ها را به خوبی پشتیبانی کنیم.

کمال غریبی با اشاره به وجود بیش از 40 مورد کلینیک شبانه روزی در استان، گفت: وجود این تعداد کلینیک ها یکی از مشکلات ما در تمام فصول سال به ویژه ایام عید می باشد که به دلیل عدم آمبولانس در این مراکز بار پیش بیمارستان ها را زیاد می شود به همین دلیل باید خود دارای آمبولانس باشند که سعی شده به این مراکز خدمات رسانی شود تا اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی از آمادگی 130 نیروی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از یک هفته قبل آمادگی کامل خود را داریم به همین منظور مراکز اورژانس در 25 بیمارستان سطح استان نیز به صورت ویژه آمادگی پذیرش حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال را دارند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان افزود: 47 پایگاه فعال در استان شامل 19 پایگاه شهری و 27 پایگاه جاده ای برای مراسم چهارشنبه‌ سوری در حالت آماده ‌باش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها