خبرهای داغ:
آیین یادمان شهدای عملیات والفجر ۱۰ و یادمان شهدای مدافع حرم و راهیان نور امروز در دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۱۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاریزبسیج از گرگان به نقل از تسنیم، امیر احمد دهقانی رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان صبح امروز در آیین یادمان شهدای عملیات والفجر 10 و یادمان شهدای مدافع حرم و راهیان نور اظهار داشت: امید داریم این مراسم‎ها تداوم داشته باشد و بتوانیم گام خوبی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

وی تصریح کرد: ما نمی‎توانیم حق شهدا را ادا کنیم ایثارگران ما با وجود همه کمبودهایی که در دوران دفاع مقدس داشتیم به جبهه‎های جنگ رفتند.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان با بیان اینکه اگر شهدا نبودند کشور ایران اسلامی اقتدار کنونی را نداشت، افزود: شهدای ما در برابر دشمنی تا دندان مسلح در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری کردند.

دهقانی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه بداریم، افزود: مسئولان در روز گذشته یک‌هزار و 721 مادر شهید به مناسبت روز شهید و میلاد حضرت زهرا(س) سر زدند و این کار بسیار پسندیده‎ای است.

وی افزود: راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در این برنامه مورد توجه قرار دادیم چرا که این حرکت فرهنگی سبب معنویت در جامعه می‎شود و نیاز است که به یک سنت تبدیل شود.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان با بیان اینکه جوانان ما با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با داده‎های ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‎شوند، افزود: شهیدان حتم‎لو، پنجه‎ولی و شهید زورقی از شهدای مدافع حرم استان هستند که دانشجویی دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان بودند که این مهم برای ما یک افتخار است.

دهقانی با بیان اینکه امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهید عملیات والفجر 10 را مورد توجه قرار دادیم، افزود: امیدواریم این گرامیداشت‎ها سبب ایجاد فضای معنوی در دانشگاه‎ها شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها