مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

کبر، بخل و ترس سه ویژگی که زنان باید داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از دیدگاه امام علی (ع) بهترین صفات زن بدترین صفات مرد است تصریح کرد:کبر و بخل و ترس این سه ویژگی است که زنان باید داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۱۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در مراسم جشن میلاد کوثر که در حسینیه سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت روز ولادت بی بی دو عالم، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای تمام جوامع است.

وی با اشاره به اسرار پیش از تولد تا زمان تولد حضرت زهرا(س)، گفت: خداوند متعال در شب معراج با پیامبر به وجود حضرت فاطمه(س) بشارت داد.بشارت پیامبر اکرم(ص) به وجود مقدس حضرت فاطمه(س)، آن هم در معراج، خود به تنهایی گویای اهمیت موضوع تولد ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دوری گزیدن پیامبر(ص) از خدیجه(س) را از دیگر اسرار پیش از تولد حضرت زهرا(س) دانست و اضافه کرد:خداوند به پیامبر اکرم(ص) دستور می‌دهد که باید چهل شبانه‌روز از حضرت خدیجه(س) دوری گزیند و به راز و نیاز مشغول شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه باخبر بودن از خصوصیات زن و شوهر موجب می شود تا اختلافات در زندگی زناشویی کم شود، گفت:زنان و مردان با شناخت خصوصیات همدیگر در کاهش اختلافات نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگوی بشریت است،خاطرنشان کرد: دفاع از ولایت و رضایت خدا در تمام زندگی این بانوی بزرگوار نمایان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه از دیدگاه امام علی (ع) بهترین صفات زن بدترین صفات مرد است تصریح کرد:کبر و بخل و ترس این سه ویژگی است که زنان باید داشته باشند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه اگر زن متکبر نباشد هیچگاه تسلیم غیر همسر خود نمی شود، یادآور شد:اگر زن بخیل باشد در حفظ و نگهداری اموال خود و همسرش کوشا خواهد بود و همچنین چنانچه زن ترسو باشد از هر پیشامدی بیمناک است.

وی فضای مجازی و طلاق را از عوامل تخریب خانواده ها دانست و افزود: برخی ها امروز جشن طلاق می گیرند و کارت دعوت صادر می کنند که اینها افراد بسازی برای زندگی نیستند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار