مسئول بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر از مسئول مطالبه نکنیم و یقه او را نگیریم راحت طلب خواهد شد و فکر می کند باید طلب کار باشد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۱۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، داوود گودرزی در جمع کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه های استان که روز گذشته در محل یادمان شهدای ذوالفقاریه حضور داشت، بیان کرد: دشمن به دنبال نا امید کردن جوانان کشور است و می خواهد جوان ما بگوید هیچ اتفاقی در این ۳۷ سال نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، تصریح کرد: سیاسی بودن به این معنا که نه حرفی را به راحتی رد کند و نه بپذیرد؛ حرف ها را بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید.

گودرزی با بیان ویژگی های یک دانشجوی انقلابی، افزود: جوان انقلابی برای انقلابیگری درست باید چند گام مهم بردارد؛اهداف و آرمان های انقلاب را قبول داشته باشید، تلاش برای تحقق آنها انجام بدهد، استقلال کشور را قبول داشته باشید، حساسیت نسبت به دشمن داشته باشید، تقوای الهی و سیاسی داشته باشد به تعبیری قانون اساسی را قبول داشته باشد.
 
مسئول بسیج دانشجویی کشور  با تاکید بر اینکه مدل جنگیدن ما عوض شده است، گفت: باید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرف بزنیم، باید در نشریات و بردهای پانشجویی حرف بزنیم و نگذاریم دیگران فضا را بدست بگیرند.

وی افزود: در مکتب و سیره معصومین، جوان مومن مسلمان حق سرسوزنی ناامید شدن ندارد.
 
گودرزی ضمن توصیه به دانشجویان و بیان اینکه باید کاری انجام داد و آرام ننشستف تصریح کرد: باید روشنگری انجام داد در جلساتی از این جنس و واقعیات را بفهمیم و بیان کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور در ادامه ضمن اظهار اینکه اگر از مسئول مطالبه نکنیم و یقه او را نگیریم راحت طلب خواهد شد، افزود: وقتی مسئول را به حال خود رها کنیم  فکر می کند باید طلب کار باشد.

وی به سخنی از امام (ره) که فرمودند" مسئولین در نظام جمهوری اسلامی حاکم نباشند بلکه خادم باشند" اشاره کرد و گفت: استانهایی داریم که مشکل دارند در زمینه های متفاوت اعم از ریزگردها، کشاورزی و ... ولی مسئول عین خیالش نیست، این شخص را نمی توان مسئول دانست و مسئول هم نیست.

گوردزی در ادامه صحبت های خود به برخی سیاست های اشتباه اشاره کرد و افزود: از جمله سیاست های اشتباه همین است که سیب زمینی را یک بار دفن می کنیم و یک بار از هند وارد می کنیم.
 
مسئول بسیج دانشجویی کشور به دوران صدر اسلام اشاره کرد و بیان کرد: در جنگ احد اگر مسلمانان شکست خوردند به علت عدم ولایت پذیری بود حال اینکه در آن جنگ پیامبر اکرم (ص) فرمانده بودند.

وی افزود: اسلام ما را اجتماعی بار می آورد و باید نسبت به جریان ها و مسایل احساس مسئولیت بکنیم.

گودرزی تصریح کرد: در بسیج دانشجویی دو چیز را دنبال خواهیم کرد؛  آسیب های اجتماعی در جامعه و مبارزه با مفاسد اقتصادی
 
 
IMG_4811.JPG

IMG_4810.JPG

IMG_4820.JPG

IMG_4821.JPG

IMG_4822.JPG

IMG_4823.JPG

IMG_4837.JPG

IMG_4867.JPG

IMG_4871.JPG


IMG_4868.JPG

IMG_4863.JPG

IMG_4861.JPG

IMG_4864.JPG
ارسال نظرات