علیپور با اشاره به اعزام 2700دانشجوی ایلامی به مناطق عملیاتی جنوب گفت:انتقال ارزش های اعتقادی،جهادی ،ایثار و ولایت پذیری به جوانانی که روزهای سخت جنگ تحمیلی را درک نکرده اند با الگو گیری از مکتب عملی شهدا می تواند مدیران انقلابی برای جامعه اسلامی تربیت کند.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۲۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ "محمود علیپور" مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی ایلام گفت: طبق برنامه ابلاغی سازمان بسیج داشجویی در راستای اعزام به اردوهای راهیان نور 1200 نفر است،که به دلیل استقبال پرشور دانشجویان  دانشگاه های استان این حجم اعزام به دو برابر افزایش یافته است و تا پایان سال جاری 2700دانشجو ایلامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
 
علیپور گفت:. مهمترین هدف اردوهای راهیان نور دانشجویی،انتقال روحیه شجاعت،ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری شهدا و جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و معرفی یادمان ها و عملیات های هشت سال دفاع مقدس به دانشجویان  است که هر ساله  از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد
.
وی اردوی راهیان نور را پیوند دهنده نسل جوان با نسل جنگ تحمیلی دانست و گفت: نقش انکار ناپذیر حرکات راهیان نور در پیوند نسل جوان با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با واژه ی عشق و ایثار و از خوگذشتگی، ضرورت استمرار برپایی اردوهای راهیان در ایام مختلف سال است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روحیه جهادی و فرهنگ شهادت که در دل جوانان برومند ایران اسلامی زنده و پویا است هراس دارد و به همین خاطر دشمنان در صدد نابودی این فرهنگ ناب هستند.

علیپور یکی دیگر از برکات راهیان نور را تقویت کارگروهی و مشارکت دانشجویان در برنامه های اجرایی عنوان کرد و گفت:راهیان نور بستری مناسب برای تربیت نیروی همطراز انقلاب است که حیات انقلاب را رو به جلو سوق می دهد.

 
وی تاکید کرد: انتقال ارزش های اعتقادی،جهادی ،ایثار و ولایت پذیری به جوانانی که روزهای سخت جنگ تحمیلی را درک نکرده اند با الگو گیری از مکتب عملی شهدا می تواند مدیران انقلابی برای جامعه اسلامی تربیت کند.  


انتهای پیام/
ارسال نظرات