قزل سفلی گفت:متاسفانه برخی از مسئولین ما همسو با جریان فکری استکبار به گونه ای عمل می کنند که انقلاب امام به فراموشی سپرده شده است.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۲۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، اسماعیل قزل سفلی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در جمع 1200 نفر از دانشجویان استان  در یادمان علقمه خرمشهر اظهار داشت : بچه های جزیره مجنون مثل یک شمع سوختند تا اندیشه ی انقلاب اسلامی برای نسل ما و آیندگان باقی بماند و امروز ما با وارث شهدایی همچون علم الهدای،حسن باقری،خانمیرزا استواری و علی اکبر پیرویان هایی هستیم که جان خود را کف دست قرار دادند تا امروز انقلاب دست ما باشد.

photo_2017-03-13_14-15-01.jpg

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس ضمن بیان اینکه نهر علقمه جایی است که عباس ابن علی در اینجا شهید شده است افزود: ما امروز مثل عباس ابن علی ها هم داریم که شهید عباس آبیاری یکی از آن ها است ، شهید عزیزی که سال گذشته در بین الحرمین با عباس ابن علی عهد و پیمان بست تا اگر مدافع حرم نشود آب را بر خود حرام کند.

قزل سفلی در ادامه تصریح کرد:امروز متاسفانه در کشور دوقطبی اشرافی گری و انقلابی گری را داریم و امروز منفعت در مقابل انقلاب ایستاده است،متاسفانه برخی از مسئولین ما همسو با جریان فکری استکبار به گونه ای عمل می کنند که انقلاب امام به فراموشی سپرده شده است و اگر شهدای ما امروز بودند مطمئنا اجازه نمی دادند مکتب امام که برگرفته از عقلانیت،عدالت و معنویت بود تحریف شده به دست ما برسد و با کسانی که خستگان و پشیمان از انقلاب هستند عهد و پیمان خود را می شکستند.

photo_2017-03-13_14-15-11.jpg

قزل سفلی منطقی مستحکم،عزمی پولادین و مجاهدت همراه با بصیرت را سه خواسته شهدا از ما دانست و بیان کرد: اگر شهدای ما امروز بودند نمی گذاشتند دشمن بزک شده را به ما قالب کنند و بصیرت شهدا در حد اعلا بود.

وی در پایان ضمن بیان اینکه برای انقلاب خون های زیادی ریخته شده که ما بتوانیم در دانشگاه ها درس بخوانیم و انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده است خاطرنشان کرد: امروز تنگه احدها و فتح خرمشهرهای زیادی داریم و امروز تنگه احد تک تک ما به عنوان دانشجویان این مرز و بوم دفاع از انقلاب اسلامی در درون دانشگاه ها است.



ارسال نظرات