خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

پایگاه اصلی فرهنگی و حفظ دین مساجد هستند

حجت الاسلام شریفی در نشست هیئت اندیشه ورز تعلیم و تربیت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: در شهرها آنچه پایگاه اصلی فرهنگی بوده که نظام ما و انقلاب اسلامی را و از زمان پیغمبر این دین الهی را حفظ کرده مساجد هستند.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۴۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست هیئت اندیشه ورز تعلیم و تربیت و حلقه های صالحین و سرمربی و مربیان پایگاه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که در حسینیه امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد در سخنانی با خیرمقدم به بسیجیان که با روحیه انقلابی و الهی و بسیجی و بدون توقع در تمام صحنه ها حاضر و رهروان شهدا و جانبازان هستند اظهار کرد: در مساجد امام جماعت و هیئت امنا و بسیج حضور دارند که امام جماعت ما بسیجی و عضو بسیج طلاب و هیئت امنا ما بسیجی و بسیجیان در پایگاه نیز بسیجی و اصلاً غیر بسیجی نداریم در مسجدی که امام راحل فرمود(مسجد سنگر است و باید حفظ شود) و رهبری تاکید دارند.

وی افزود: در هر شهرستان امام جمعه مسئول قرارگاه فرهنگی شهر است و از نظر سیاسی و فکری و معنوی شهر را اداره دارد و در شهرستان پایگاه اصلی فرهنگی که نظام ما و انقلاب اسلامی را از زمان پیغمبر حفظ کرده مساجد هستند.

شریفی با بیان اینکه فرمانده جدید سازمان بسیج مستضعفین بر حضور پایگاه های بسیج در مساجد تاکید دارند تصریح کرد: پایگاه بسیج باید در مسجد باشد و مسجد جای پایگاه بسیج است و در مساجد روحانی نباید جزء هیئت امنا باشد بلکه روحانی محور است و همه امور باید دست روحانی باشد.

وی با اشاره به قانون اداره اوقاف در تایید صلاحیت هیئت امنا و اماکن متبرکه توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ما در شاهرود الحمدالله اختلاف نظر خیلی کم داریم و مساجد و دست اندرکاران هماهنگ هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز رهبری دغدغه دارد ،کی باید جوابگو باشد؟ من روحانی امام جماعت و بسیج و هیئت امنا باید هماهنگ باشند و هم اندیشی شود و با اخلاص کارها نتیجه بخش است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همه نیروهای دلسوز و ارزشی و دلسوز دغدغه مند هستند و وظیفه همه ما وحدت است و باید در رای گیری بدانیم اول ما با حضور خود به اصل نظام رای می دهیم و اگر رای ما در پیشبرد انقلاب و خدمت به مردم بود باید خدا را شاکر باشیم و باید همه کمک حال هم برای اعتلای انقلاب تلاش کنیم.

ایوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا در این نشست با اشاره به اینکه این جلسه با حضور ائمه جماعات و فرماندها پایگاه های غرب شاهرود برگزار شده است افزود: 13 پایگاه در سیزده مسجد مستقر هستند و تلاش دارند با محوریت مساجد فعالیت های گوناگونی را در تحقق اهداف فرماندهی معظم کل قوا انجام دهند.

وی با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان افزود: در این جلسه حجت الاسلام فاضلی به عنوان سرمربی نظام صالحین حوزه خاتم الانبیا(ص) حضور دوستان معرفی می شود تا نشست ها و جلسات و برنامه ها را پیگیری و انجام دهند.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود نیز در این جلسه تاکید بر ارتباط حلقه های صالحین و محتوا و کیفیت ایجاد حلقه ها داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها