خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یارمحمدی در جلسه همفکری و هم اندیشی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: تنها چیزی که در مقابل ترفند جنگ نرم دشمنان و مقابله با آن است تقویت مبانی اعتقادی است و الان خاکریز گلوله کارساز نیست و تقویت مبانی اعتقادی و افزایش بصیرت و تشخیص درست و عمل بموقع و بهنگام است
کد خبر: ۸۸۳۸۸۴۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در جلسه همفکری و هم اندیشی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که به میزبانی حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه کسی که در فعالیت های بسیج شرکت می کند باید احساس نیاز کند اظهار کرد: احساس نیاز به اینکه آنجا نقشی ایفا کند و مسیری مشخص شده را طی نماید و نقش خود را بداند و ایفا کند و ما غفلت کردیم و در تعریف این نقش لنگ زدیم.

وی افزود: پایه کار پایگاه محله است، ما باید در این محله مثلثی را در نظر بگیریم که اگر متحد شود جامعه پیرامونی درست می شود و هر سه ضلع باید کار را با برنامه انجام دهند تا برای بسیجی نقش تعریف شود و جایگاه خود را بیابد.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: نقش بسیجی در صحنه های مختلف اجتماعی چون انتخابات و راهپیمایی و دفاع که به خوبی نقش خود را ایفا کند که هم خودش احساس می کند نسبت به نیازش ارضاء شده و هم جامعه منفعت می برد.

وی تاکید کرد: باید این اضلاع را در مسجد و پایگاه محله با برنامه دنبال کنیم که نقش محوری با امام جماعت است که چه اتفاقی در محله رخ می دهد و معضلات و آسیب ها شناسایی و نیازسنجی محله مشخص و سپس نقش ها شکل می گیرد و حلقه مفقوده که نبود نقش است شکل گرفته و احساس مسئولیت زنده می شود و قطعاً در مسیر درست قدم بر می داریم.

جانشین سپاه شاهرود ادامه داد: رویکرد جدید سازمان بسیج تاکنون محله محوری و اقشار محوری بوده که توان و تخصص و موضوعات خاص مربوط به قشرهای مختلف تخصصی انجام می شد و باعث شد تا بدنه بسیج در محلات از این منابع غنی تهی شود چرا که بسیجی در قشر خود ایفا نقش می کند اما نیاز واقعی در محله و پایگاه مقاومت در شهرک ها و روستاها و محله ها بود و باید اینجا نقش ایفا می کرد.

وی اضافه کرد: ما در مسجد نیاز به نیروی متخصص داریم چرا که به فرموده امام راحل مسجد سنگر است و باید حفظ شود و با عدم هماهنگی از این نقش ها خوب استفاده نمی شد و اقشار وظیفه خود را ایفا نمی کردند.

یارمحمدی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بسیج گفت: رویکرد جدید این است که در مسیر نقش محوری امام جماعت و هماهنگی و هدایت بسیج در تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی که مورد تاکید نظام است باید حرکت کنیم و اقشار در محلات بیایند و در محلات کار را در دست بگیرند و مسیر را ادامه دهند.

وی با تاکید بر همکاری روحانیون و فرماندهان پایگاه ها افزود: باید همه یک رای و همدل و همفکر و با وحدت برنامه ها را منسجم ادامه دهیم با توجه به شرایط حساسی که دشمن خود را با تمام توان با اتاق فکر پیگیری فشار بر ملت و نظام ماست و رصد و برنامه ریزی لحظه ای دارد.

یارمحمدی تاکید کرد: تنها چیزی که در مقابل ترفند جنگ نرم دشمنان و مقابله با آن است تقویت مبانی اعتقادی است و الان خاکریز گلوله کارساز نیست و تقویت مبانی اعتقادی و افزایش بصیرت و تشخیص درست و عمل بموقع و بهنگام است که تنها راه آن نظام صالحین است اگر به معنای واقعی شکل بگیردو باید همه همت بگمارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها