خبرهای داغ:
رضوانی گفت: اکیپ های بهداشتی درمانی در قالب دندان پزشکی و چشم پزشکی به روستایهای محروم مزج و جیلان شاهرود اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۵۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

جواد رضوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در  شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ های بهداشتی درمانی به مناطق محروم شهرستان شاهرود اظهار کرد: با توجه به نیاز و درخواست روستاها برای حضور اکیپ های بهداشتی درمانی در روستاها با هماهنگی های انجام شده دو اکیپ دندانپزشکی و چشم پزشکی به روستاهای مزج و جیلان اعزام شدند.

وی افزود: این دو اکیپ در قالب طرح های خدمت رسانی درمانی به مدت دو روز در راستای کمک به بهداشت و درمان این مناطق با همکاری پایگاه های بسیج و دهیاری ها در این دو روستا مستقر شدند و به ویزیت بیماران و برنامه های درمانی پرداختند.

رضوانی خاطر نشان کرد: حضور تیم دندان پزشکی برای دومین بار به روستای جیلان انجام می پذیرد و تیم چشم پزشکی اولین بار است که به روستاهای مزج و جیلان اعزام می شوند و برنامه های درمانی را در این روستاها پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد: تیم دندان پزشکی با یونیت دندانپزشکی مجهز اقدام به ویزیت و کشیدن و پُرکردن دندان می کنند و در کنار آن وسایل مراقب از دندان رایگان در اختیار مراجعین قرار می دهند.

رضوانی بیان کرد: تیم چشم پزشکی نیز با تجهیزات کامل معاینات چشم و ویزیت و تزویج عینک در روستاها حاضر شدند و با هماهنگی انجام شده شیشه های عینک ها بعد از ساخته شدن به مراجعین تحویل خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود تاکید کرد: در سال 95 تلاش کردیم اکیپ های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم شهرستان شاهرود و میامی اعزام کنیم که توانستیم در چندین مرحله این برنامه ها را اجرا که مورد استقبال و رضایت اهالی روستاها قرار گرفت و درخواست حضور این اکیپ ها در روستاها بسیار زیاد است و تلاش داریم در سال 96 بتوانیم این حضور را بیشتر در راستای خدمت رسانی به روستاها انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها