خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبرداد:

برگزاری بیش از100کارگاه آموزشی ویژه چهارشنبه آخر سال در مدارس

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوین از برگزاری بیش از 100 کارگاه آموزشی ویژه چهارشنبه آخر سال در مدارس شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۵۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوین ذوالقدر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و احتمال گرایش دانش آموزان به استفاده از مواد محترقه و منفجره و با توجه به حوادث و آسیب های وارد شده در سنوات قبل، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به منظور ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از خسارات های جانی و مالی در بین مدارس شهر قزوین اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی و آگاه سازی در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه نمود .

وی افزود: در این برنامه تعداد پانزده نفر از کارشناسان و اساتید مجرب سازمان آتش نشانی از مورخه چهاردهم الی بیست و چهارم اسفند ماه با حضور در مدارس شهر قزوین اقدام به آگاه سازی دانش آموزان در مورد خطرات چهارشنبه آخر سال کرده و دانش آموزان توصیه های ایمنی آتش نشانان و نحوه استفاده از کپسول اطفائ حریق در مقابله با آتش سوزی های احتمالی را فراگرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ابراز کرد: دانش آموزان با شعار «چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم» به کمپین «نه» به چهارشنبه سوری پیوستند و ضمن امضاء میثاق نامه تنظیم شده پیمان بستند از خرید و استفاده از مواد منفجره و محترقه خودداری کنند و کلیه توصیه های ایمنی و پیشگیرانه در چهارشنبه پایان سال را رعایت نمایند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم با کنترل بيشتر خانواده ها و بالا رفتن سطح ايمني عموم مردم شاهد باشيم که حتي يک مورد از شهروندان هم در جريان این مراسم دچار آسيب ديدگي و جراحت نگردد و شب آخرین چهارشنبه سال را به خوبی و بدون هیچگونه خطری سپری کنیم؛ چرا که استفاده از مواد محترقه برای لحظه ای شادی، ممکن است سبب سال ها پشیمانی گردد .

وي همچنین از عموم شهروندان درخواست کرد توصيه هاي ايمني را به کار گيرند و در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردي، با شماره 125 سازمان آتش نشاني تماس حاصل نمایند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها