فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

رصد مراسم چهارشنبه سوری توسط دوربین های نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تمام مراسم‌های چهارشنبه‌ سوری در رصد دوربین‌های نیروی انتظامی خواهند بود
کد خبر: ۸۸۳۸۸۶۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر فردی در شب چهارشنبه‌ سوری از نظم عمومی عدول کند و خارج از مقررات حرکات مخاطره‌ آمیزی بخواهد انجام دهد به‌ طور قطع با وی برخورد خواهیم کرد

وی افزود: وسایل نقلیه ای که بخاطر اختلال در نظم عمومی در شب چهارشنبه سوری توقیف شوند و یا افراد هنجارشکنی که در این رابطه دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز آن‌ها را نگه‌ خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه تمامی محلات مختلف استان طی امشب تحت کنترل ماموران نیروی انتظامی خواهد بود، بیان داشت: از سیستم‌های پایش تصویری خود در شب چهارشنبه‌ سوری نهایت استفاده را خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی لرستان بابیان اینکه همه مراسم‌های چهارشنبه‌سوری در رصد دوربین‌های ما هستند، تصریح کرد: تصاویر گرفته‌شده توسط دوربین‌ها به‌عنوان مدرک در اختیار نیروی انتظامی خواهد بود.

سردار قنبری گفت: اگر کسی در لحظه ارتکاب جرم و به مخاطره انداختن نظم و امنیت دستگیر نشود از طریق دوربین‌ها و سایر مستندات نیروی انتظامی شناسایی و تا قبل از شروع سال نو تحویل دستگاه قضا داده می‌شود.

دادستان مرکز لرستان نیز در اینباره افزود : هرگونه تخریب، تحریق و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی متعلق به مردم جرم سنگینی بوده و مجازات سنگینی به همراه دارد.

سعید رازانی به میزان مجازات در نظر گرفته‌ شده برای تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی در شب چهارشنبه‌سوری اشاره کرد و افزود: برای این جرائم مجازات دو تا پنج سال حبس در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام /ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار