خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) گفت: همیشه دیکتاتورها در طول تاریخ شکست خورده اند و قطعا نیز شکست خواهند خورد و حضور عالمانی چون شیخ عیسی قاسم لازم است و باید در همه دوره ها استمرار یابد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۶۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص " خیزش مردم بحرین " اظهار کرد: یکی از مردمان مظلومی که امروز ما در دنیای مدرن شاهد آن هستیم مردم مظلوم بحرین است.

وی ادامه داد: مردمانی که تمام حرفشان برگزاری انتخابات است تا سرنوشتشان رقم بخورد و غیر از آن درخواستی ندارند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: در راس این مردم رهبر مردم بحرین، شیخ عیسی قاسم است که این عالم فقید که تنها گناهش آن است که صدای اعتراض مردم را رسایی بلندتر بیان کرد و هرچند که سازمان‌های حقوق بشر فقط در ظاهر حرفش را می‌زنند و در عمل کاری انجام نمی‌دهند.

معبودی بیان کرد: این عالم فقید ندای مردم است که امروز این عالم را بدون هیچ اتهامی در خانه وی محصور کردند و خواهان خاموش کردن مردم هستند.

گفتنی است که دیکتاتورها در طول تاریخ شکست خورده اند و قطعا نیز شکست خواهند خورد و حضور عالمانی چون شیخ عیسی قاسم لازم است و باید در همه دوره ها استمرار یابد.

معبودی در پایان در رابطه با خیزش مردم بحرین اذعان کرد: پیروزی با مردمانی است که در صحنه حضور دارند.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها