مراسم اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن شهید جان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۷۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، مراسم اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن شهید جان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
 

پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس، مراسم اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با حضور سردارغیب پرور رییس سازمان بسیج مستضفعین، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج،روسای اقشار ۲۲ گانه سازمان بسیج مستضفعین، مسئولان لشکری و کشوری و همچنین زائران راهیان نور و خانواده معظم شهدا در سالن شهید جان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر با قرائت قرآن کریم و نواختن سرود ملی توسط یگان موزیک نیروی دریایی خرمشهر آغاز شد.

در این مراسم وطی بیانیه رسمی جشنواره پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس، ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برنده پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس شد.

در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ.
بیانیه جشنواره باروت خیس
سردمداران منفور و مغضوب استکبار جهانی با چهره نفاق و با دستکش های مخملینی که روی پنجه‌ های چدنی و خون آلودشان کشیده اند با بهره گیری از ابزارهای زر و زور و تزویر ، روز به روز با شیوه های مختلف به دنبال بهره کشی و استثمار ملت های مستضعف جهان بوده و هستند و با دغل و دروغ، ادعای پوشالی سروری و توهم قدرت و بزرگی دارند.
مردم فهیم ایران اسلامی، گرگ ها را اگرچه در لباس میش درآمده باشند به خوبی می شناسند.
ملت قهرمان ایران با رهبری دریادلی دریاسالار، مرد میدان نبردند و از تهدید، هیاهو، غوغاسالاری و نعره های ببرهای کاغذی بیم ندارند و پاسخ هر کلوخ اندازی را با بارانی از سجیل می دهند.
این رادمردان دلیر و شیرزنان غیرتمند، همواره از کفار کفتارصفت، مشرکین جاهل بی بنیاد و منافقین بی ریشه ی تهی از اندیشه اعلام انزجار و براءت کرده و می کنند.
ترامپ،رئیس جمهور آمریکا برنده پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس شد
در این میان هستند تازه به دوران رسیده هایی که زحمت ملت ما را کم کرده، آبروی نداشته استکبار را برده و چهره‌ی واقعی شیاطین بزرگ و در رأس ایشان آمریکای جنایت بنیان را نشان داده اند و فساد سیاسی، فساد اقتصادی، فساد اخلاقی، فساد اجتماعی دستگاه حاکمه‌ی آمریکا را علنی و عریان بیان کرده اند.
آری؛ حقیقت حقوق‌ بشر آمریکایی یعنی بازداشت کودکی خردسال به جرم تابعیتی غیر آمریکایی.
پرده برداری از دموکراسی به سبک عمو سام توسط رییس جمهوری سبک سر، ماجراجو و خام، فصل جدید بی آبرویی کابوهای امریکایی است.
ای مدعیان قداره بند بی مقدار!
شرمتان باد که دنیا را جولانگاه شهوت، قدرت و ثروت های به یغما برده از ملت های مستضعف پنداشته و به تاخت و تاز در جهان پرداخته اید.
بدانید و آگاه باشید "اگر چه می دانیم که هرگز نخواهید فهمید و در جهل مرکب باقی خواهید ماند” که دست قدرت حق به زودی، گریبانتان را خواهد گرفت و شما هم کیشان و هم قطارانتان را به ورطه هلاکت و پرتگاه نیستی خواهد کشاند.
ما یقین داریم
سحر نزدیک است؛
صبح صادق خواهد دمید؛
و وعده الهی به زودی زود فرا خواهد رسید.
و
آینده از آن حزب اللهی ها و یاوران بقیه الله است.
بعون الله و توفیقاته

 اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس
 
اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس 
 اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس
 اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس
 اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس
 اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس
 اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس
انتهای پیام/
ارسال نظرات