معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

عیدی مددجویان تحت حمایت پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از پرداخت عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری آنان خبر داد و گفت: عیدی 61 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد به حسابشان واریز شده و قابل برداشت است.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۷۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، خالد سیار با اشاره به اینکه امسال عیدی مددجویان نسبت به سال های گذشته به موقع پرداخت شد، افزود: همچنین مستمری اسفند ماه مددجویان تحت حمایت به مبلغ 36 میلیارد ریال پرداخت شده است تا بتوانند بخشی از مشکلات اساسی خود را رفع کنند.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود، اظهار کرد: این امر ضمن استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند، موجب خروج آن ها از چرخه حمایتی کمیته امداد می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: پرداخت کمک معیشت، اعطای کارت درمان، پرداخت هزینه تحصیل دانشجویان و دانش آموزان، پرداخت کمک درمان بیماران صعب العلاج، پرداخت کمک جهیزیه، پرداخت وام کارگشائی، مشاوره فردی و گروهی از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان در طول سال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار