بوشهر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر گفت: همه باید برای اینکه مراسم چهارشنبه سوری به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار شود تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۸۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

سرهنگ حمید محمدی نسب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، با تبریک پیشاپیش سال نو و لزوم ارج نهادن به سنت های دیرینه اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان دیر برای چهار شنبه سوری برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و از خانواده‌ها می خواهد که فرزندان خود را کنترل کنند.

محمدی در رابطه با فعالیت‌های پلیس برای جلوگیری آسیب‌های احتمالی چهار شنبه سوری در شهرستان گفت: تمام سطح شهرستان دیر در کنترل پلیس است و با افراد هنجار شکن برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: نیروی انتظامی با شادی مردم مخالف نبوده و نیست اما در صورت تعرض به حقوق دیگران و ایجاد مزاحمت و سلب آسایش و بر هم زنندگان نظم به شدت برخورد می کند و نیروی انتظامی موظف است طبق قانون با افراد متخلف برخورد کند.

محمدی افزود: متاسفانه برخی با اقدامات مخاطره‌آمیز در این شب، خسارات جبران‌ناپذیری به خود و حتی به دیگران وارد می‌کنند و اولویت پلیس تامین امنیت مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر در پایان تصریح کرد: پرسنل نیروهای انتظامی شهرستان دیر در حالت آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم برای چهارشنبه‌سوری بدون حادثه در شهرستان دیر اندیشیده شده است

انتهای خبر./

ارسال نظرات