خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه:
مسئول دفتر دانشجویی دانشگاه های مراغه در حاشیه اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی این شهرستان گفت: امروز جامعه نیازمند استفاده بهینه و موثر از فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۸۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

محمدرضا خاکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با وجود تبلیغات منفی دشمن حضور جوانان در اردوهای راهیان نور پررنگتر و گسترده تر از سال های گذشته برگزار می شود.

وی هدف از حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را آشنایی جوانان با رشادت های شهدا و رزمندگان عنوان و تاکید کرد: ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و تقویت، تعمیق معنویت و افزایش بصرت دانشجویان از اهداف کلی اردوهای راهیان نور است.

خاکی ادامه داد: ارائه الگویی درست از سیره و منش شهدا به نسل‌های جدید، تقویت و تعالی روحیه معنوی و جهادی، تبیین و تشریح حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان و ترویج فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف مردم از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور است.

وی با بیان اینکه در این اردو زیارت عاشورا و روایت مناطق عملیانی از جمله برنامه هایی بود کهبرای دانشجویان در مناطق عملیاتی خوزستان اجرا شد، اضافه کرد: دانشجویان در مدت شش روز از یادمان های فتح المبین، فکه، شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه و اروندکنار بازدید کردند.

خاکی ابراز امیدواری کرد؛ اردوهای راهیان نور بتواند با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، ارائه الگویی درست از سیره و منش شهدا، رزمندگان و جانبازان به نسل های جدید، تقویت و تعالی روحیه معنوی و جهادی، تبیین و تشریح حماسه ها و رشادت های رزمندگان و ترویج فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف مردم باشد.

دانشجویان مراغه از 14 دانشگاه، دانشکده و مراکز آموزش های علمی کاربردی این شهرستان به این اردو اعزام شده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها