دولاند ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد/ تجلیل از خانواده شهید بلباسی/ بامعرفی شیخ عیسی قاسم به عنوان برگزیده جایزه انصارالمستضعفین، شیخ عبدالله دقاق به نمایندگی از رهبر آزادیخواه بحرین از دست روسای قرار گاه راهیان نور کشور و سازمان بسیج مستضعفین سردران فضلی و غیب پرور این جایزه را دریافت کرد
کد خبر: ۸۸۳۸۸۹۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
ولاند ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد.
با نظر بیش از یکصدو سی هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم  انقلاب اسلامی، دولاند ترامپ رئیس جمهور آمریکا،  برگزیده  جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در این جشنواره که با همت سازمان اردویی و راهیان نور کشور برگزار شد، محمد بلباسی برادر پاسدار شهید و مدافع حرم مازندرانی این جایزه را در صحن سالن همایش جا گزاری کرد و سپس به قرائت بیانیه جایزه باروت خیس پرداخت.دبیر اجرایی ستاد مردمی جایزه باروت خیس  در بخشی ازاین بیانیه گفت:ملت آزاده  و مظلوم  با توجه آشکار شدن خباثت و کینه توزی شیطان بزرگ علیه ملت انقلاب اسلامی ایران، پاسخ کلوخ انداز را با  بارانی از سجیل خواهند داد.
 در این برنامه این جایزه توسط پدر سه شهید دفاع مقدس از خرمشهر(ناصر موسوی) و رسول بلباسی  به نماینده پست بین الملل تحویل شد تا به نیابت از ملت انقلابی به دونالد ترامپ رئیس جمهور منحوس امریکا برساند.
جایزه  باروت خیس، کنایه و تمثیلی از تنفر مردم مظلوم، مستضعف و انقلابی جمهوری اسلامی  نسبت به جنایات، کودک کشی، انسان کشی، جرم و سلطه گری شخصیت ها و دولت های استکباری است که امسال به رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت.
 اولین جشنواره جایزه باروت خیس توسط پاسدار مازندرانی و شهید مدافع حرم محمد بلباسی روی صحن برنامه جانمایی گردید که امسال پس از شهادت علمدار اردو های جهادی مازندران این جایزه توسط برادر شهید قائمشهری جانمایی شد.
جایزه انصارالمستضعفین به رهبر جنبش آزادیخواه بحرین تعلق گرفت
در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر با انتخاب ملت مستضعف و انقلابی جایزه انصارالمستضعفین به شیخ عیسی احمد قاسم  رهبر جنبش آزادیخواه بحرین تعلق گرفت.
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،
بامعرفی شیخ عیسی قاسم به عنوان برگزیده جایزه انصارالمستضعفین، شیخ عبدالله دقاق به نمایندگی از رهبر آزادیخواه بحرین از دست روسای قرار گاه راهیان نور کشور و سازمان بسیج مستضعفین سردران فضلی و غیب پرور  این جایزه را دریافت کرد.شیخ دقاق پس از دریافت جایزه، با اشاره مصادف بودن تاریخ محاکمه رهبر بحرین گفت: امشب جایگاه یمن  همراه با معنویت است و مردم انقلابی بحرین این شب را با اجتماع در اطراف محل بازداشت این شیخ انقلابی، شبیه صحنه عاشورا و حرکت اصحاب امام حسین(ع) کردند.
رونمایی از سند پژوهشی جنایات آمریکا  در شب اهدا جایزه انصارالمستضعفین که با همت ستاد اردوئی و راهیان نور کشوردر خرمشهر اجرا شد از سند پژوهشی جنایات آمریکا رونمایی شد.به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با ابتکار سازمان اردویی و راهیان نور کشور و با حضور مسئولین قرار گاه مرکزی راهیان نور و بسیج مستضعفین و نیز امام جمعه خرمشهر از کتابچه سند پژوهشی جنایات آمریکا رونمایی شد. پس از رونمایی این سند توسط فرزند خردسال مدافع حرم و مسئولین یاد شده از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی تجلیل گردید.در این مراسم  همچنین فرزند شهید با اجرای سرود حماسی حضار را وادار به همراهی و همخوانی کرد.
نماینده رهبر آزادیخواه بحرین در این مراسم  با یادآوری اینکه نظام حاکم بحرین فاسد است افزود: این نظام قصد اهانت شیخ عیسی قاسم و ذلت شیعیان را دارد ولی غافل شدند که رهبر و ملت بحرین درس خود را در مکتب امام حسین(ع) خوانده و در آن مدرسه تربیت شدند و شعار ابدی آنان هیهات من الذله باقی خواهد ماند.
به گزارش خرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با بسیج با اشاره به مراسم اهداء جایزه باروت خیس به ودنالد ترامپ گفت:  مراسم و جلسه امشب، در واقع تولا و تبری است، تولایی نسبت به شهیدان، شیخ عیسی قاسم انقلابی و تمام کسانی که  در احیاء اسلام و تمدن اسلام بزرگ نقش آفرینی دارند.
ابراهیم روابطعموم
دولاند ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد/ تجلیل از خانواده شهید بلباسی

 با نظر بیش از یکصدو سی هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم  انقلاب اسلامی، دولاند ترامپ رئیس جمهور آمریکا،  برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.

 به گزارش قرارگاه رسانه ای شهید کابلی در این جشنواره که با همت سازمان اردویی و راهیان نور کشور برگزار شد، رسول بلباسی برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی این جایزه را در صحن سالن همایش جا گزاری کرد و سپس به قرائت بیانیه جایزه باروت خیس پرداخت.
رسول بلباسی دبیر اجرایی ستاد مردمی جایزه باروت خیس در بخشی ازاین بیانیه گفت: ملت آزاده  و مظلوم  با توجه آشکار شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها