امام خمینی(ره) همچون نوری بودند که به کشور تابیدند و با حضورمبارکشان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند و شایسته است که برای چنین مرد بزرگ تاریخ، مراسم باشکوهی برگزار شود تا یادش تا ابد برای مردم ایران و جهان زنده بماند.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۰۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ مسعود محمدی مسئول دبیرخانه مرکزی قرارگاه شهید فهمیده در گفتگویی از برگزاری اولین جلسه آمادگی برای برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سال 96 خبر داد و گفت: این جلسه امروز با حضور محمد علی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره)، مسئولان سپاه و بسیج و همچنین نمایندگان نهادها و ارگان های کشور در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خرداد 96، از جمله اهداف برگزاری این جلسه بود که مسئولان به طرح ایده ها و پیشنهادات خود برای هر چه با شکوه برگزار شدن این مراسم، پرداختند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: یکی از تفاوت هایی که در مراسم امسال حس می شود، تقارن سالروز وفات امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان است و از همین رو، برنامه های این مراسم همچون سال گذشته در یک ساعت خاص برگزار نمی شود و یقینا ساعت آن تغییر می کند که جزئیات آن را در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مسئول دبیرخانه قرارگاه مرکزی شهید فهمیده در ادامه افزود: امام خمینی(ره) همچون نوری بودند که به کشور تابیدند و با حضورمبارکشان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند و شایسته است که برای چنین مرد بزرگ تاریخ، مراسم باشکوهی برگزار شود تا یادش تا ابد برای مردم ایران و جهان زنده بماند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها