اقامه نماز جماعت صبح در 56 مسجد شهرری

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری از اهتمام مدیریت شهری منطقه 20 برای برپایی نماز جماعت صبح در مساجد این منطقه جنوبی قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۰۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در نشست صمیمانه ائمه جماعات مساجدی که اقامه نماز جماعت صبح دارند، گفت: نماز صبح مظلوم است و از شهردار تهران و اهتمام شهرداری منطقه 20 بابت اقامه نماز جماعت صبح در مساجد این منطقه قدردانی می کنیم.

شاهچراغی افزود: در حال حاضر نماز جماعت صبح در 56 مسجد منطقه 20 اقامه می شود که یک سوم مساجد شهرری را شامل می شود.

امام جمعه شهرری در ادامه با تاسی به روایات و آیات قرآن به اهمیت و جایگاه نماز صبح اشاره کرد.

در ادامه سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 با بیان اینکه برنامه های محلی با محوریت مساجد به اجرا می رسد، گفت: علاوه بر برنامه های اجتماع محور، بهسازی و رسیدگی به مساجد و امکان مذهبی نیز از اولویت های مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است.

صفوی افزود: در برنامه های حمایتی از اماکن مذهبی سال آینده، مساجدی که اقامه نماز صبح دارند در اولویت قرار می گیرند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: طرح اقامه نماز جماعت صبح و باز بودن مساجد در زمان اذان صبح توفیق ارزشمندی است که امیدواریم تعداد این مساجد افزایش یابد.

نشست صمیمی شهردار منطقه 20 با ائمه جماعات مساجدی که فریضه نماز صبح را به جماعت اقامه می کنند در سالن شهید تهرانی مقدم واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 با حضور امام جمعه شهرری و مدیران ارشد شهری برگزار و از ائمه جماعات قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار