مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: اکیپ های بررسی و کنترل شرکت گاز استان بیش از 3300 بازرسی از اول دی ماه تاکنون از سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری بازرسی بعمل آورده اند.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۰۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ولی اله دینی افزود: در طول این کنترل و بررسی ها 200تذکر و اخطاریه صادر و راهنمایی های لازم در خصوص بهبود وضعیت به مراکز و اداراتی که به موضوع و مفاد بخشنامه اهتمام نداشته اند داده شده است .

کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری‌های سراسر کشور موظف هستند برابر بخشنامه معاون اول رئیس جمهور موراد ذیل را در راستای صرفه جویی گاز طبیعی رعایت نمایند.

رعایت دمای ۱۸-۲۱ درجه در فضاهای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده.

روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت پیش از پایان کار.

خاموش کردن وسایل گرمایشی غیرضروری در روزهای تعطیل(برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارتی مرکزی ندارند).

عایق بندی لوله‌های موتورخانه و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و با برچسب انرژی بالا.

انجام معاینه فنی، تعمیر و سرویس سامانه‌ها و وسایل گرمایشی از جمله موتورخانه‌ها برای افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه (براساس بند ۱۷ مصوبه شماره 212326ت/46320هـ مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۶ هیئت وزیران.

تیم های بازرسی شرکت گاز استان برابر بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی توسط وزاتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری‌های سراسر کشور ، بیش از 3300 مرکز دولتی و عمومی بررسی و پایش بعمل آوردند.

ارسال نظرات