فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کار پزشکی در راستا و در طول طبابت خداوند است، گفت: عمق‎بخشی به فعالیت‎ها و ترویج روحیه انقلابی از اهمیت به‎سزایی برخوردار است که این روحیه در جامعه پزشکی فراوان دیده می‎شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۳۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در روز ملی قشر و تقدیر از بسیجیان جامعه پزشکی مازندران که در ساری برگزار شد، اظهار کرد: در هر مقام و با هر امکاناتی که باشیم در برابر قدرت لایزال الهی ضعیف هستیم و در مسیر سختی که می‎رویم تنها باید به این قدرت عظیم متوسل شویم.

وی با بیان اینکه از سال آینده نگاه به عمق‎بخشی در فرهنگ بسیج را در برنامه داریم، افزود: در این راستا هم در مرحله عملیات مانند محرومیت‎زدایی و راهیان نور، هم در حوزه زیرساخت در بخش‎های سلامت، اشتغال، اقتصاد و فرهنگ و هم حضور در اجتماع با نگاه به محرومان و مستضعفان و دوری از جو غلط اشرافی‎گری باید کارهای زیربنایی انجام دهیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: در بخش محرومیت‎زدایی در حال حاضر 104 روستای محروم استان را زیر پوشش گرفتیم و معتقدیم باید بیشتر از گذشته به‌سمت کف جامعه و مردمی‎بودن حرکت کنیم.

بابایی با بیان اینکه در سال 96، بسیج را به‎سمت مساجد می‎بریم و همه اقشار بسیج باید همانند اول انقلاب در مساجد حضور داشته باشند، گفت: اکنون مساجد تاحدودی از نیروهای نخبه خالی است و باید در مساجد همه نوع نیروی انسانی فعال داشته باشیم که با روحیه انقلابی کار کنند.

وی تصریح کرد: اکنون تفکر تحصیل کرده‎ها یک تفکر ایستا، لیبرالیستی و متمایل به غرب است که با ذات اسلام نمی‎خواند، لذا مقام معظم رهبری بر روی کلمه «انقلابی» تأکید زیادی دارد و عمق‌بخشی یعنی شما در هر سطحی از توانایی که هستید، با روحیه انقلابی وارد کار شوید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: این روحیه جهادی است که هرساله دانشجویانی در روستاهای عرب‎نشین خوزستان ساکن می‎شوند و برابر آمارها، فرار برخی گروه‌ها با تفکرات وهابی‎گری را رقم می‎زنند.

بابایی با بیان اینکه انقلابی بودن روز به روز نو شدن و متوقف نشدن است، افزود: اگر این تفکر را پرورش و گسترش بدهیم، اگر همه دنیا تصمیم بگیرند که کشورمان را نابود کنند، ابداً نمی‎توانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‎های بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: برخی از پزشکان زندگی خود را برای اقشار محروم هزینه کرده‎اند و یک تیم پزشکی تشکیل داده و به مناطق دوردست می‎روند و خدمت می‎کنند، آنها با علاقه و اعتقاد می‎روند و بسیار زیرک هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کار پزشکی در راستا و در طول طبابت خداوند است، گفت: شما بسیجیان جامعه پزشکی یک فرصت و زمینه عالی دارید و از تخصص و توان خود برای خدمت به محرومان استفاده می‎کنید؛ می‎توانستید با همین علم و توانی که خداوند به شما عنایت کرده است، تنها به فکر درآمد باشید اما از همین حالا بنای آخرت را نهاده‎اید.

بابایی در پایان اظهار کرد: عمق‎بخشی به فعالیت‎ها و ترویج روحیه انقلابی از اهمیت به‎سزایی برخوردار است که این روحیه در جامعه پزشکی فراوان دیده می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها