خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: باور عمیق دینی و بنده واقعی خدا بودن اصلی ترین عامل حضور در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

«باور عمیق» اصلی ترین عامل دفاع از ارزش هاست/بسیجیان مصداق مومنان واقعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری طی سخنانی در همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت ناحیه بسیج امام حسین(ع)، اظهار داشت: «باور عمیق» انگیزه مهم و اصلی ترین عاملی است که ما را وادار می کند با بی قراری از آرمان ها و ارزش های دینی و انسانی دفاع کنیم.

وی در خصوص معنای «عبد واقعی» افزود: «عبد» بودن یک کلمه مطلق است اما بعضی در مسیر حق طی می کنند می شوند «عبدالله»و بر خی خلاف آن عمل می کنند می شوند «عبدالشیطان» که جلوه های آن در بندگی مال و جاه و مقام و شهرت و شوکت و ... مشهود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: آن چیزی که ما را وادار می کند که در جامعه برای رضا و خوشنودی خدا گام برداریم، همان باور ماست؛ مثل مادران بزرگواران چند شهید که بیان کردند کاش فرزندان دیگری داشتند و در راه خدا به جبهه اعزام می کردند.

وی با استناد به آیاتی از قران کریم تاکید کرد: کسانی که امروز به جای خدا، کدخدا را قبول و مطرح نموده و به سوی غیر خدا و دشمنان خدا دست دراز کردند، می توانند جزء کسانی باشند که اظهار ایمان می کنند اما ایمان در دل و جانشان رسوخ نکرده است.

اکبری افزود: اینکه در نماز می خوانیم «اشهد ان محمدا عبده و رسوله» نشان می دهد که نمی شود بدون عبد خدا بودن، رسول پروردگار شد زیرا عبد بودن در واقع تسلیم فرامین الهی شدن، تکیه بر او و راضی به رضای الهی شدن است.

وی با اشاره به دسیسه دشمنان در جنگ نرم خاطرنشان ساخت: دشمن از عمق دلدادگی جوانان این مرز و بوم به خداوند منان و ارزش های انقلاب اسلامی در هراس است و به خیال باطل خود در صدد است باورهای دینی و ارزشی را در جوانان ما تضعیف نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در پایان با اشاره به آیه شریفه « و من الناس من یشری نفسه ابتغاء مرضات الله ...» عنوان کرد: امروز بسیجیان مصداق واقعی مومنانی هستند که با انتخاب مسیر درست، جان خود را در راه رضای الهی تقدیم می کنند.


ارسال نظرات