انسان‌های متعهد و شایسته باید به‌گونه‌ای عمل کنند که کارشان ماندگار و منشأ اثر باشد/همه باید در سایه تقوای سیاسی، انتخاباتی پرشکوه را رقم بزنیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۶۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی‌رستمی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات مازندران با اشاره به اینکه رأی مردم حق‌الناس و صیانت از آن تکلیف شرعی و قانونی است، اظهار کرد: ناظران و مجریان انتخابات در سایه همکاری و تعامل می‌توانند انتخاباتی سالم و قانونمند را برگزار کنند.

وی افزود: انسان‌های متعهد و شایسته باید به‌گونه‌ای عمل کنند که کارشان ماندگار و منشأ اثر باشد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه همه دست‌اندرکاران امر انتخابات آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند، افزود: 99 درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون انتخابات، نمره قبولی را کسب کرده و برای یک درصد دیگر مجریان انتخابات این آزمون مجدداً برگزار می‌شود.

یونسی با بیان اینکه تداوم آموزش‌ها، ضریب خطا را کاهش می‌دهد، به برگزاری مانور آماده‌سازی تمامی کاربران سامانه جامع انتخابات اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به قانون جدید، تعداد شوراهای مازندران کاهش می‌یابد، یادآور شد: از فردا 25 اسفند ماه، انتخاب هیأت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه سلامت و امنیت انتخابات یک اصل مهم است، گفت: انتخابات شکوهمند، عزت‌آفرین و در کمال سلامت و امنیت است که موجب رضایت‌مندی مردم می‌شود.

یونسی از به‌کارگیری 13 هزار نفر برای تأمین امنیت انتخابات در مازندران خبر داد و افزود: همسان‌سازی هیأت‌هایی اجرایی دو انتخابات یکی از راهبردهای ما است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه برای تعامل و ایجاد هماهنگی‌های لازم در برگزاری انتخابات 96 آمادگی کامل داریم، افزود: از گزارش خوب رئیس ستاد انتخابات و اقدامات صورت گرفته قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ذکوی با اشاره به اینکه باید همه در مسیر رضایت خداوند و قانون‌مداری حرکت کنیم، یادآور شد: خلل در پیشبرد اهداف نظام ظلم بزرگی است، چرا که ما میراث دار انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل هستیم.

وی با بیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است و قانون، ساز و کارهای لازم را مشخص کرده است، تصریح کرد: انتخابات باید پرشور، امن و قانون‌مند که موجب خشنودی رهبر انقلاب و مردم باشد، برگزار شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مازندران با اشاره به اینکه اجرای انتخابات برعهده وزارت کشور و نظارت بر عهده شورای نگهبان است، اظهار کرد: برقراری امنیت و برخورد با تخلفات انتخاباتی از وظایف نیروی انتظامی است.

ذکوی، تعامل کامل بین هیأت‌های اجرایی و نظارت را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم ضروری دانست و با تاکید بر اینکه فصل‌الخطاب در انتخابات، قانون است، گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بدترین مردم کسی است که آخرتش را برای دنیای دیگران بفروشد، خاطرنشان کرد: همه باید در سایه تقوای سیاسی، انتخاباتی پرشکوه را رقم بزنیم.

گفتنی است، در این نشست تعدادی از اعضای هیأت نظارت و اجرایی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها