حقانیت دیگر ایران در پیروزی دفاع مقدس آن بود که بر اساس وعده‌های الهی عمل کردیم و نیز قرآن به کمک رزمندگان آمد چراکه ایران بدون هیچ امکاناتی بود.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۷۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدقاسم هاشمی در مراسم تجلیل از کارمندان بهزیستی مازندران در ساری با بیان اینکه دست‌های ناپنهانی وجود دارد که اقدام‌های شهدا را زیر سوال می‌برند، اظهار کرد: اسلام دین تسلیم است اما به این معنا نیست که خواست دشمن را اجرا کرد.
وی با اشاره به اینکه در هیچ ‌جنگی پیامبر آغاز کننده آن نبود چراکه اسلام دین آرامش است، تصریح کرد: در دفاع مقدس نیز ایران آغاز کننده جنگ نبود بلکه بر ایران تحمیل شد و باید در برابر این جنگ دفاع صورت می‌گرفت.
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: امام(ره) تلاش فراوانی کرد تا صدام را متقاعد کند اما وی نپذیرفت و در جنگ ایران و عراق بسیاری از کشورها صدام را حمایت کردند در حالی که ایران به تنهایی در برابر تمامی ابرقدرت‌ها ایستاد.
هاشمی دفاع مقدس را دارای دو شاخصه عنوان و خاطرنشان کرد: رزمندگان ایرانی بر اساس آموزه‌های قرآن و عترت عمل کردند و موفق شدند.
وی تصریح کرد: پیامبر پیش از آنکه از دنیا برود دو یادگار را در میانمان قرار داد و آن نیز عترت و قرآن بود.
معاون سپاه کربلای مازندران یادآور شد: حقانیت دیگر ایران در پیروزی دفاع مقدس آن بود که بر اساس وعده‌های الهی عمل کردیم و نیز قرآن به کمک رزمندگان آمد چراکه ایران بدون هیچ امکاناتی بود.
وی با بیان اینکه والفجر ۸ علمی‌ترین و عملی‌ترین جنگی بود که جمهوری اسلامی ایران توانست در این عملیات پیروز شود، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس علاوه بر دفاع از کشور، موجب به پیشرفت‌های علمی فراوانی شد و در حال حاضر نیز در جنگ اقتصادی باید همانند دفاع مقدس عمل کرد.
هاشمی افزود: در دوران دفاع مقدس ایران به دنیا درس داد تا در برابر دشمن چگونه ایستادگی کنند و در جنگ‌های مختلف در سراسر دنیا ایران الگو است.
وی تصریح کرد: در این دوران باید نخبه‌های علمی دانش‌های خود را به دنیا عرضه کند که در این زمینه انرژی هسته و نانوتکنولوژی مهم‌ترین پیشرفت علمی ایران است.
 معاون سپاه کربلای مازندران، یادآور شد: امروز اقتدار ایران در همه دنیا زبان زد است و امیدواریم در عرصه جنگ اقتصادی و خدمت رسانی به معیشت مردم نیز به پیروزی دست یابیم.
هفت تپه منطقه مظلوم
منطقه هفت تپه محل شهادت سرداران لشکر 25 کربلای مازندران مظلوم واقع شده است.
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد روح الله صادقی معاون اجرایی لشکر 25 کربلای مازندران گفت: منطقه هفت تپه از سال 64 مقر لشگر 25 کربلا بوده است که مظلوم واقع شده است.
وی افزود: اهمیت هفت تپه برای لشگر 25 کربلا به لحاظ دسترسی به ریل و حمل و نقل و ترانزیت تجهیرات و تسلیحات بوده است و این منطقه از جمله عقبه لشگر های عملیاتی است که مورد هجوم و حمله دشمنان قرار گرفت و شهدای زیادی از سرداران و فرماندهان گردان ها را به جای گذاشت.
معاون اجرایی لشکر 25 کربلای مازندران گفت: منطقه هفت تپه یکی از نقاط حساس برای پشتیباتی رزمندگان خط مقدم بوده است که آموزش های ثانویه ی دفاعی و عملیاتی در آن اجرا می شد.
سرگرد صادقی افزود: با توجه به حضور 13 هزار زائر راهیان نور در منطقه هفت تپه طی سالیان گذشته ٬ تا کنون 5 هزارو چهارصد زائر از استان های مختلف کشور که بیشتر آنها مازندرانی بوده اند از یادمان هفت تپه بازدید داشته اند که پیش بینی می شود تا پایان ایام نوروز حدود 15 هزار زائر ار این منطقه بازدید کنند.
وی با بیان اینکه منطقه هفت تپه مظلوم واقع شده است٬ گفت: ایجاد یادمان هفت تپه و آثار دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت همت همگانی دستگاه های استان را می طلبد و نباید تصور کرد این مهم تنها وظیفه سپاه و بنیاد حفظ و آثار است.
جشنواره ای شدن دونالد ترامپ
دونالد ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، با نظر بیش از 130 هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم انقلاب اسلامی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.
رسول بلباسی دبیر اجرایی ستاد مردمی جایزه باروت خیس گفت: این جشنواره با همت سازمان اردویی و راهیان نور کشور برگزار و بیانیه جایزه باروت خیس نیز قرائت شد.
وی در بخشی از این بیانیه افزود: ملت آزاده و مظلوم با توجه آشکار شدن خباثت و کینه توزی شیطان بزرگ علیه ملت انقلاب اسلامی ایران، پاسخ کلوخ انداز را با بارانی از سجیل خواهند داد.
بلباسی گفت: در این برنامه این جایزه توسط پدر سه شهید دفاع مقدس از خرمشهر (ناصر موسوی) و رسول بلباسی به نماینده پست بین الملل تحویل شد تا به نیابت از ملت انقلابی به دونالد ترامپ رئیس جمهور منحوس امریکا برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها