مسئول بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد؛

اختصاص 1/5 میلیارد تومان به 105 طرح صنایع تبدیلی در سال جاری

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی گفت: میلیارد تومان به 105 طرح صنایع تبدیلی در سال جاری اختصاص داده ایم.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۸۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد روحانی عصر امروز در نشست خبری با اعلام این خبر که در سال جاری بیش از هزار طرح اقتصاد مقاومتی با هزینه 24 میلیارد تومان حمایت شده است، اظهار داشت: بسیج کارخانه‌ها به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) 500 سری جهیزیه، 20 هزار سبد معیشتی و 10 هزار بسته پوشاک را با تخفیف ویژه و هدایای کارخانه‌ها جمع‌آوری کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی بیان داشت:1/5 میلیارد تومان به 105 طرح صنایع تبدیلی در سال جاری اختصاص داده ایم.
 
وی با بیان اینکه منابع آب مهم ترین مشکل روستاها است، افزود: برای رفع این مشکل طی مطالعات صورت گرفته جهت احیای قنات ها؛ آستان قدس رضوی بر این اساس و تائید جهاد کشاورزی استان  5 میلیارد تومان کمک می‌کند تا این بخش زیرساختی اشتغال در بخش کشاورزی راه‌اندازی شود.
 
روحانی به مشکل بیکاری در روستاها اشاره کرد و گفت: در این راستا با استفاده از طرح ارائه شده از جانب دانشگاه صنعتی شریف تهران و حمایت مالی بانک رسالت اشتغال را در روستا تقویت خواهیم کرد.
 
وی در ادامه از راه اندازی شبکه فروش مجازی خبر داد.
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی نیز در ادامه به اهدای تعدادی چرخ خیاطی به کارگاه های خیاطی در حاشیه شهر مشهد و ایجاد شغل برای 200 نفر در این زمینه اشاره کرد.
 
وی در ادامه به همکاری بسیج هنرمندان در ایجاد کارگاه های کوچک صنایع دستی و ایجاد مشاغل خانگی برای خانواره های کم درآمد اشاره کرد و افزود: بسیج مهندسین صنعتی نیز در پی برررسی مشکلات کارخانجات در سطح استان است.

روحانی در پایان از آغاز طرح همیار اقتصاد مقاومتی در بسیج دانش آموزی نواحی مشهد خبر داد و گفت: بر اساس این طرح دانش آموزان نماینده اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی هستند که خانواده ها کالای ایرانی خریداری کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار