یادواره سرداران و ۱۴۲ شهید شهرستان مه ولات با حضور باشکوه مردم، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولین در مسجد جامع فیض آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۸۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در آیین یادواره سرداران و ۱۴۲ شهید شهرستان مه ولات با اشاره به مفهوم شهید و شهادت اظهار کرد: در قرآن کریم شهید کسی است که والاترین دارایی خود را برای والاترین هدف نثار کند.
 
وی با اشاره به جایگاه مقدس شهدا افزود: شهید کسی است که در دنیا اسیر مقام و مال دنیا نشده است و شهدا خود را از این تعلقات جدا کرده‌اند.
 
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا اعلام پیمان و بیعت با شهدا است و حاوی این پیام است که خانواده شهدا مکرم هستند و ما عقب نکشیده‌ایم و از این پرچم مقدس تاآ خرین نفس حفاظت می‌کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه نقشه راه ما گفتمان انقلابی گری و عدم سازش با دشمن است، افزود: پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه است و کشور با ولایت فقیه معنا می‌گیرد.
 
امام جمعه ساوه خاطر نشان کرد: پایه و اساس کشور بر اساس ولایت است و ما وظیفه داریم پیرو ولایت و رهبری باشیم و در غیر این صورت خیانت به خون شهدا و کشور است.
 
قرائت دلنوشته فرزند شهید سمائی فیض آبادی "اولین شهید مدافع حرم شهرستان مه ولات” و پخش کلیپ خانواده شهدای شهرستان مه ولات از برنامه‌های این مراسم بود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها