فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس خبر داد؛
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)» با همکاری سازمان فرهنگی و تفریحی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۸۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند: «ملت‌های مسلمان به عنوان یک فریضه دینی مکلفند از قیام مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند. دولت بی اصل و نسب اسرائیل؛ آنهایی که به سرزمین های اشغالی رفتند، خبیث ها، شریرها، طمّاعها، دزدها و آدمکش ها بودند که از همه جای دنیا جمع شدند. این شد یک ملّت؟! ملت و دولتی که اینطور به وجود آمده است و اسم خودش را اسرائیل گذاشته، غیر از راهِ ترور، راهی ندارد؛ حرف حسابی ندارد. آن وقت، چنین موجوداتی با این دنائت و پستی و پلیدی، می خواهند دولت و ملتِ نورانی و سربلند و عزیزی مثل ایران را در افکارِ عمومیِ جهان متّهم کنند. خودِ آنها از همه متّهم تر، مجرم تر و روسیاه ترند.» افزود: کتاب فلسطین شامل بیانات رهبر معظّم انقلاب تا سال 1390به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و منتشر شده بود که در ویرایش جدید، بیانات معظّمٌ‌ له تا سال 95 به‌روزرسانی شده و همراه دو نسخه کامل انگلیسی و عربی همزمان با ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بهمن ماه رونمایی ‌شد.
 
وی ادامه داد: کتاب فلسطین با محوریت بیانات مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) ، بزرگ‌پرچم‌ دار مقاومت و آزادی قدس، در 8 بخش کلیّات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسوولیّت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن تدوین شده است.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: با توجه به موضع‌گیری نخست وزیر خبیث رژیم غاصب صهیونیستی نتانیاهو، ۹ مهر سال 94 در مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛ در مقابل کتاب فلسطین، پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس بر آن شد با برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «کتاب فلسطین از منظر امام خامنه‌ای (مدظله العالی)» اهمیت مسأله انتفاضه فلسطین و لزوم حمایت کشورهای اسلامی از محور مقاومت را مورد مدّاقه قرار دهد.
 
حسامی عنوان کرد: همکاران علاقه‌مند می‌توانند کتاب مذکور را از سایت خدمت دانلود نمایند و در این مسابقه کتابخوانی به صورت الکترونیکی در تاریخ 20 فروردین ‌ماه سال 96 در ساعت 8 صبح مصادف با روز ملی فناوری هسته‌ای شرکت نمایند.
 
وی ادامه داد: اختتامیه این مسابقه در روز 24 فروردین ‌ماه سال آینده مصادف با ولادت حضرت زینب (س) بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه شهرداری مرکز برگزار می‌شود و به برندگان به قید قرعه و به رسم یادبود، جوایزی معنوی تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها