فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف ۵ هزار قلم مواد منفجره در آستانه شب چهارشنبه سوری خبر داد
کد خبر: ۸۸۳۸۹۹۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ اکبر آقابیگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مواد منفجره از مغازه ها و برخی منازل که در حال ساخت این مواد بودند کشف شده و تاکنون ۱۵ نفر در این خصوص دستگیر شدند.
 
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بستر امنیت را برای تفریح سالم مردم مهیا می کند اما با هنجارشکنانی که قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه را داشته باشند به شدت برخورد خواهدکرد.
 
آقابیگی ادامه داد: استراتژای نیروی انتظامی برمبنای جامعه محوری و پلیس دانش بنیان می باشد و پلیس معتقد است که امنیت با همراهی مردم بعنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی محقق می شود.
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود به اتفاقات ناگوار اردبیل و مشهد اشاره و تاکید کرد: خطر مواد منفجره بسیار بالاست و بسیاری از نوجوانان و جوانان بدون شناخت از تبعات این مواد دست به اقداماتی می زنند که یک عمر پشیمانی را برای آنها به همراه خواهد داشت، لذا به خانواده ها توصیه می کنیم کنترل بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.
 
وی گفت: پلیس بصورت آماده باش در شهر حضور دارند و با اخلال کنندگان نظم اجتماعی و کسانی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند برخورد جدی می کند.
 
طبق اعلام سازمان آتش نشانی پارسال در مجموع ۷۳ تماس تلفنی با این مرکز برقرار شد که بخش عمده آن تنها برای فرونشاندن آتش های کوچک ناشی از سوزاندن لاستیک بود و مراسم چهارشنبه سوری پارسال تربت حیدریه هیچگونه تلفات انسانی در بر نداشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها