خبرهای داغ:
صبح امروز انجام شد؛

اعزام 250 نفر عضو بسیج اقشار و محلات به راهیان نور

250 نفراز برادران عضو بسیج اقشار و محلات در قالب کاروان راهیان نور ویژه نوروز 96 به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۱۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ دوم پاسدار علی لشکر بلوکی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گنبد کاووس اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور از فعالیت های مهم فرهنگی سپاه است که با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان با رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس انجام می شود.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور که از منویات رهبر معظم انقلاب است، هرساله در دو قالب دانش آموزی و بسیج اقشار به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بر همکاری همه ادارات و نهادها با ناحیه مقاومت بسیج در اعزام این کاروان ها تاکید کرد.

گفتنی است این مراسم با حضور برخی مسئولان شهرستان در محل گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس برگزار و اعضای آن با پنج دستگاه اتوبوس عازم شدند.

سفر نخستین کاروان راهیان نور گنبدکاووس ویژه نوروز 96 به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور پنج روزه است و دومین کاروان شامل 220 نفر از خواهران بسیجی شهرستان روز چهارم فروردین 96 اعزام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار